#1
|
||||
|
||||
houden we het droog????
Zoals beloofd een topic over de T2b.
Zo staat ie er nu bij: en hopelijk ziet hij er na de "verbouwing" niet veel anders uit...... er moet namelijk een waterkoker in komen uit een golf, en wel uit deze: Ik hou jullie op de hoogte
__________________
red alert; GET DOWN!!! |
#2
|
||||
|
||||
Ik ben benieuwd!!
Laat ook even smv foto's zien hoe je alles gedaan hebt! SUCCES! |
#3
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ook! maarre je bent wat te snel, ik heb nog vrijwel niks gedaan, de motor is net uit de bus en de golf heb ik pas gister opgehaald. THANX
__________________
red alert; GET DOWN!!! |
#4
|
||||
|
||||
lekker!!:GOLF GTI 16V 110 KW U9
|
#5
|
||||
|
||||
Quote:
jep, leek me een mooi startpunt
__________________
red alert; GET DOWN!!! |
#6
|
||||
|
||||
2.0 16V idd
Ik had al bijna gehoopt dat RDW terug zou komen met 2800cm3, cylinders: 6
__________________
Quote:
|
#7
|
||||
|
||||
Vet project! mooi buske ook zo te zien. Volgens mij kan dit topic richting projecten
|
#8
|
||||
|
||||
watergekoelde projecten
|
#9
|
||||
|
||||
Quote:
weet je dat zeker?? +/- een halve meter omlaag zou hem niet misstaan, verder ziet hij er heel mooi uit. suc6 met de Liquid Bay. Gr, Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#10
|
||||
|
||||
Quote:
All in good time maar ben het met je eens, lager is een stille wens. Voorlopig is het trouwens ook wel handig om hem hog te hebben, ik moet daar nog genoeg onder zijn, maar dat hoef ik jou vast niet te vertellen
__________________
red alert; GET DOWN!!! |
#11
|
||||
|
||||
Quote:
je zult er inderdaad nog regelmatig onderdoor moeten tijgeren Gr, Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#12
|
||||
|
||||
even een antwoord in jou topic.
Quote:
de foto die jij vraagde heb ik helaas niet. op deze foto kun je de ontsteking zien (zit niet boven de bak) bij de 1600 van mij zit hij op de zelfde plaats. Gr. Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#13
|
||||
|
||||
Hee dank voor de snelle reactie, jammer ik had graag willen zien hoeveel "ruimte" daar straks over is.
Bij mij zit de ontsteking heel anders, lees veeeeel lastiger. Wordt opnieuw meten en misschien wel de tank verplaatsen. (hmmm, hierdoor krijg ik misschien wel weer uimte voor de radiator)
__________________
red alert; GET DOWN!!! |
#14
|
||||
|
||||
Quote:
zoals je hier kunt zien heb ik de beplating boven de versnellingsbak en achter de motor helemaal weggehaald. (nu met de G60 nog meer) achterin zie je de tank nog liggen, de beplating onder de tank incl.tank is nu dus ook weg. meer dan genoeg ruimte bij mij dus. jou ontsteking zit als ik me niet vergis (net zoals bij een oude 16klappert) haaks op de cilinders aan de kopse kant, dat is niet prettig maar voor elk probleem is een oplossing en zoals je zelf al zegt; elk nadeel heb z'n voordeel. Gr, Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#15
|
||||
|
||||
ow shit, dit heb ik volgens mij niet eerder gezien Back to the drawingboard Heb ff gemeten en de onsteking zou idd tot in de benzine tank komen te zitten. (die kleine vonkjes zullen daar tot niet zoveel uitrichten toch?? )
__________________
red alert; GET DOWN!!! |
#16
|
||||
|
||||
Quote:
plasticzakje, trekbandje en gwoon in die tank hangen misschien alleen een hoek uit je tank slijpen en mooi dichtlassen. hmmmm hoe was het ook al weer........FOTO'S.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#17
|
||||
|
||||
voor je ergens de flex in zet!
als ik het goed heb kun je bij de 16v motoren ook een ontsteking in het onderblok plaatsen. eventuele info misschien bij een tuningsbedrijf. groten jan. |
#18
|
||||
|
||||
Quote:
Haha, dan laat ik toch liever een nieuwe alu tank lassen Toch vind ik die ontsteking in het onderblok ook wel interessant. Iemand meer info of een linkje voor mij??
__________________
red alert; GET DOWN!!! |
#19
|
||||
|
||||
Quote:
Why not!!! als er iets in de weg zit.........de flex erin. ik heb ook aan mij tank gelast (extra aansluiting) nix mis mee toch????? Gr, Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#20
|
||||
|
||||
[QUOTE=bugdaddy]Haha, dan laat ik toch liever een nieuwe alu tank lassen
Toch vind ik die ontsteking in het onderblok ook wel interessant. Iemand meer info of een linkje voor mij??[/QUOT in theorie past een ontsteking met toebehoren(hulpas en oliepompaandrijving) van een 2.0 8v gewoon in dit onderblok. dit in combinatie met een haakse verdeelkap zou volgens mij gewoon werken. haakse kap van bv peugeot met bosch ontsteking. groeten jan |