![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Het gaat om mijn golf GTI 1.8T 150 pk van 1999
De motor loopt af en toe op 3 cylinders zowel stationair als onder het rijden. Ik heb eens gelezen dat dit een probleem met de staaf bobines kon zijn. Maar ik heb niet duidelijk aanwijsbaar kunnen maken of het probleem veranderd bij afkoppelen van een staafbobine. Inmiddels ook de Platinum bougies en het brandstoffilter vervangen. Ik krijg één deze dagen ook m'n nieuwe OBDII kabel binnen, misschien dat ik dan wat foutcodes kan doorgeven. Ik hoop dat de KAT heel blijft, we hebben geen ander vervoer op dit moment ![]() Graag verneem ik ervaringen. Alvast bedankt! |
#2
|
|||
|
|||
![]() Bij mij waren het toen der tijd mijn bougiekabels die ervoor zorgde dat hij op 3 poten liep...
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Bougiekabels ![]() ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() Je bobine? gok ik dan op..
Last edited by Just-B : 19-07-2010 at 17:15. |
#6
|
|||
|
|||
![]() Uitgelezen maar geen stoute bobine te vinden....
Address 01: Engine Controller: 06A 906 018 BB Component: 1.8L R4/5VT MOTR HS D09 Coding: 04000 Shop #: WSC 00000 1 Fault Found: 01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80) 26-10 - Output Open - Intermittent Readiness: N/A Iemand een idee hoe ik dit Solenoid probleem kan oplossen? |
#7
|
||||
|
||||
![]() Gewoon al die zooi eraf rossen en dubbele carburateurs erop....
__________________
Groeten, Jeroen. |
#8
|
||||
|
||||
![]() http://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-01247.html
Gerrit heeft in principe een uitleg voor elke foutcode op de website staan. Veelal ook tips om de storing te verhelpen. Maar je weet zeker dat hij soms op 3 poten draait? En dat het niet iets anders kan zijn? |
#9
|
|||
|
|||
![]() Die onderbrekingsfout in het solenoid heb ik zelf veroorzaakt denk ik, door de stekker hiervan los te koppelen (ik wilde weten waar dat getik vandaan kwam)
![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]() Quote:
En jij zeker weer zo'n afgrijselijk snel turboproject bouwen met mijn injectiesysteem? ![]() |