![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wel ff foto,s van de turbo maken he.
|
|
|||
|
|||
![]() Jazeker en luchtweger ook.. maak ik morgen even.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik neem aan dat er wel motormechanische aanpassingen gedaan werden (moeten worden) als compressieverlaging en eventueel andere zuigers-drijfstanglagers-..-..?
-Volkswagen Golf MKII GTI 1984 Last edited by Arnaud : 02-02-2008 at 21:28. |
|
|||
|
|||
![]() Ja maar als je gewoon een 1800 JH motor pakt (standaard 95pk en compressieverhouding van 8,5:1 dus ideaal voor turbo) of nog beter je pakt een G60 onderblok, heb je meteen ook zuigerkoeling hoef je niks te veranderen. Rij al een hele tijd probleemloos met een standaard! G60 onderblok en kop. Dus hier is het zo op te monteren. En met een GTI kun je gewoon een reductieplaat gebruiken om je compressie naar beneden te gooien of met minder boost gaan rijden.
|
|
|||
|
|||
![]() Goed bod ook welkom natuurlijk
![]() |
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() wat wil je hebben voor dat spruitstuk waar je een t3 of t4 turbo op kan doen
ik hoor het wel groetjes van ramon stuur anders even een prive berichtje thanks alvast |
|
|||
|
|||
![]() Onderdelen worden niet los verkocht..
Of je moet de set willen overnemen en dan de delen zelf los verkopen. Gr. Maurits |
|
|||
|
|||
![]() Bieden mag!
|
|
||||
|
||||
![]() Sorry maar die prijs is een spotprijs, als ik een golfje had, had ik m meteen gekocht...
1. je hebt een golfje met turbo.. 2. de turbokit is historisch verantwoord..
|
|||
|
|||
![]() Ja dat dacht ik ook..
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Spotprijs? Ja als de set helemaal compleet was zeker, er missen nog een aantal zaken, heb hier nog ergens een folder rondslingeren van dit turbosetje, zal hem wel even inscannen als ik hem gevonden heb. Wat er niet bij zit, olieleidingen, adapterstuk voor tussen de oliekoeler om de turbo te voorzien van olie, wastegate en de buis hier naar toe, downpipe, warmdraairegelaar. Maargoed, ik ga straks even zoeken en post dan even de folder, kan iedereen die geïnteresseerd is zien wat die nog nodig heeft ![]()
|
|||
|
|||
![]() warmdraairegelaar is er wel bij..wastegate niet maar die buis die er standaard op zit hoeft er helemaal niet op (alleen maar negatief) dus kan je zo op het spruitstuk monteren..olie kun je gewoon uit de kop halen(bij G60 kop) Downpipe is een fluitje van een cent wil eventueel het eerste stuk nog wel van RVS maken (ben RVS bewerker) dus zo spannend is het allemaal niet..
(ben zelf trouwens ook op de hoogte heb al zo`n blok opgebouwd en het ook contakt gehad met de Hr.wolfgang van Dr.Schrick in Duitsland. Folder heb ik ook en in get boek `so wird es schneller gemacht van Gert Hack staat de set ook gewoon in.) Denk dat ik nu wel genoeg info heb gegeven. Folder er bij zetten is idd altijd leuk! Weet je ook precies wat het inhoud. Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
![]() Bod welkom..
|
|
|||
|
|||
![]() up...
|
|
|||
|
|||
![]() upje...Bod is ook welkom..begint erg in de weg te liggen nu..
|
|
|||
|
|||
![]() heeft niemand hier iets voor over??
![]() |
|
||||
|
||||
![]() foto van de turbo aub heb wel beetje intresse
|
||||
|
||||
![]() Leeg je PM box even:P
|
||||
|
||||
![]() eventueel te monteren op een DX blok?
mvg Mike |