![]() |
Intresse peiling org.Schrick Turbokit
Hallo,
Ik heb nog een Schrick turbokit liggen voor een mk1 bedoeld (kan natuurlijk op veel meer modellen). Is volgens mij vrij uniek..? Wat bevat deze kit : Intercooler Turbo (KKK K24) Uitlaatspruitstuk intercoolerleiding onder kokerbalk Deze werd vroger orgineel opgebouwd met K-jetronic. Heb er eventueel ook nog een mengverdeler van een Porsche 924?944? bij. Deze kit is voor een 1600 of 1800 8V bedoeld en werd vroeger gewoon op de GTI`s gemonteerd. Set is soortgelijk aan de Callaway setjes. Wat zou zoiets op kunnen brengen en is er uberhaupt intresse voor? Gr. Maurits |
mail mij je vraagprijs is! als je wilt!
|
Vraagprijs is ge-pm`t .. wat vind je ervan? Hoop toch wel dat deze complete set 1300 euro oplevert.. Is niet idioot toch? Als je nagaat wat ik er tijden terug voor heb gegeven..
|
skop
|
:postpics:
Gr Ronnie |
Quote:
Waarom vindt je dat,waar vergelijk je dat mee dan? Dit is gewoon een Retro onderdeel,zoals originele Empi onderdelen voor luchtgekoeld en dat wordt gewoon steeds meer geld waard. Ik vind het een hele nette prijs. |
Ik vindt een k24 turbo nu niet echt bepaald een retro onderdeel, eerlijk gezegd.
Met dit soort dingen is het vaak, wat een gek ervoor geeft. Er zijn gekken zat haha! Wat gebeurt er met het managment? Dus wat moet je nog aanpassen om het op k-jettronic te laten draaien. En kan je er nog wel aan afstellen? |
Quote:
Wat wil jij aanpassen aan het management van een k-jet? |
Quote:
Nou precies, Je moet toch meer brandstof inspuiten als je "boosted" gaat rijden, niet te rijk, want dan spoel je de olie tussen de zuigerveren en de hoonsporen weg! En natuurlijk ook niet te arm! In beide gevallen zal leiden tot motorschade. Dus idd heel leuk een turbo set, die opgebouwd kan worden met k-jetronic. Dus tja ik snap het zelf ook niet heel goed. Hoe ze dat betrouwbaar voor elkaar hebben gekregen. En alleen een andere mengverdeler kom je er volgens mij niet. Maargoed ik heb alleen verstand van het "boosten" van japanse auto's! :redface: |
beetje opgeschoond, het is een advertentie..
voor algemene technische vragen open je maar een nieuw topic in het juiste forum ;) |
Quote:
heb je de prijs ook weg gehaald marc :D edit sorry stijn .....idd over heen gelezen :redface: |
Quote:
Geef niet hoor Voklswien, ik had er ook al een keer overheen gelezen :) |
Quote:
Nou kan het wel even simpel en kort uitleggen.. Door deze mengverdeler en eventueel montage van 16V warmloopregelaar wordt er veel meer benzine aangevoerd omdat deze mengverdeler normaal voor een 2.4L motor is? correct me when i`m wrong..) en stel jij draait je gasklephuis dicht zal er ook geen brandstof meer aangevoerd worden omdat je geen luchtstroom hebt, wel druk maar daar reageerd k-jet niet op..plaats dus geen blow-off valve. Kun je prima en veilig aan het lopen krijgen hoor.. geen probleem. Kijk anders naar audi quattro,volvo`s , saabs geen probleem hoor. Gr. Maurits |
Quote:
Sorry dat ik het zeg, wil ook niet off topic gan. Maar op die manier kan je het nooit een goede AFR verhouding krijgen over het gehele toerengebied. Lijkt me nooit echt 100% betrouwbaar. Als je al iets te arm zit, schiet je olietemperatuur al zoveel omhoog. Te rijk is ook heel slecht. Ik vindt het ZEKER een nette vraagpijs, mits alles in goede staat is. Zijn er ook foto's van? |
Waar blijven die foto`s ik wil eerst eens iets zien voor ik iets koop...
gr ronnie |
krij die foto`s maar niet online (heb totaal geen verstand van computers) maar wil ze wel naar iemand toe mailen die ze dan online kan zetten?
Gr. Maurits |
mail maar plaats ik ze wel voor je
ronniemeuleners@hotmail.com |
Heb ze al even naar Domi gemaild die zou ze even plaatsen. Maar iedergeval bedankt ;)
|
Hier dan de foto,s.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bedankt Domi :thumbup:
En tevens een upje.. |
All times are GMT +1. The time now is 11:49. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.