![]() |
|
||||
|
||||
![]() nu moet je wel weten wie ik ben... maar niet de moed gehad me officieel voor te stellen
![]() tis mij, met de piepende rode golf... :p (er draaiden weer wat hoofden... JAAAA er zit een nieuwe riem op... Maar de bout van de v-snaar spanner in het blok is afgebroken.......... dus heb em tegen het blok geduwd en zo ver mogelijk gespant... ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() welkom vwmeissie, mooi golfje!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ook welkom hier
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom..
Watvoor blokje ligt erin?? |
|
||||
|
||||
![]() zou ze nog reageren op dr eigen topic?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
meschien heeft ze al afscheid genomen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ze is overdonderd.......................
.........................Nog maar enige dagen "aktief" hier, en nu al publiekslieveling nr 1, hahahaha :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: Grtz.............. LRR Ps: Ook een warm welkom van mijn kant dan he !!!!!!
|
||||
|
||||
![]() Had ze nog wel gespot op de mivw meet volgens mij ......
|
|
||||
|
||||
![]() klopt, daar was ze wel... En sterker nog... je stond met d'r te praten toen ik wegreed Peter.
![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() geen wonder dat ik d'r niet kon verstaan ...... ze zei d'r naam naam natuurlijk, maar ja jij kwam langs en niemand hoorde meer wat .....
![]() |
|
|||
|
|||
![]() heey vw meissie jij ook al hier!!!
|
|
||||
|
||||
![]() jaja ik ben er nog hoor,ff druk gehad,opa plotseling in t ziekenhuis en morge op vakantie naar salou!!!!
thnxie voor de reacties :biggrin: leuk dat er hier nog meer bekende zitten :biggrin: er ligt een 1.6 blokjuh in ![]() moesten die foto's nu zooooooooooo groot erop komen te staan? ![]() ennuh neonie wie is dat dan????? ![]() verder nog vragen???????????????ghegheghe morge zit ik lekker in spanje zal wel biertje op jullie drinken........... grtjs
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jaaaaaaaa nu weet ik wie je bent hoor,was wel gezellie in leiden he? en je vw piepte idd wel erg hoor,maja gelukkig nu over. grtjs
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat moet nog blijken... De meeste "dames" heb ik na verloop van tijd behoorlijk zien ontsporen, hier op dit forum!!! ![]() Maar welkom!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja was zeker gezellig... ![]()