![]() |
ik ben hier nieuw:)
hallo mede vwrijders/rijdsters,
kben dus vwmeissie rijd een mk3 uit 97 metallic zwart. zit bij de club vw-speed en ga met hun naar meetings toe. ik woon in gelderland en kwam hier ff kijken...ben ook vaak te vinden op vwforum:)verder hou ik t kort en krachtig.... heb je nog vragen dan hoor ik ze wel. grtjs vwmeissie(leonie) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
welkom! Fijn dat er weer een dame bij is!
|
hey welkom hier...
foto's zijn ook altijd welkom natuurlijk... zag je ook al voorbij komen op het Global forum bij Jur... |
Hey Leonie, welkom ook hier :)
|
Quote:
Jij bent toch die meid die lennart een masage gaf @ Lelystad? :p greetz van een mede-speed-member... :cool: |
Quote:
hahaha ja dat ben ik ja....wie ben jij dan? speeders kom je ook overal tegen he :D |
welkom hier.
|
Leonie, welkom! Veel te weinig vrouwen met zulke mooie auto's hier!
|
Welkom! :)
|
Quote:
Zulke mooie vrouwen met auto's bedoel je zeker?? :tongue: :biggrin: |
Quote:
:cool: |
heej,
Ik ben hier ook nieuw. Nu heb ik 1 vraagje hoe kun je die golfjes veranderen (met zo'n programma als busselecta) Groeten Hendrik |
hee vwmeissie ook hier waar kom je eigenlijk vandaan hier uit dee buurt van ammerzoden/kerkdriel toch?
|
hey welkom hier!
golfje ziet er leuk uit... alleen `n beetje klein fotootje hè ;) |
Quote:
![]() ![]() Kun je het zo beter zien :D |
ik hou van je
|
Quote:
Ik was die andere vrij lange (en magere) zeg maar... :p hahaha... volgende keer stel ik me wel ff officieel voor anders... Hoe kan ik nu uit gaan leggen wie ik ben... Toch hebben we wel woorden gewisseld. ;) Over de kofferbak inrichting en de deurpanelen van die rode Golf II met die stevige eigenaresse... Auto die het eigenlijk net niet had... remember? :confused: :D |
Shit heeft ze dit moruf ook al ontdekt.
Welkom neon-nie. |
ahhh joh :)
|
ook al hier :)
wilkommen |
All times are GMT +1. The time now is 20:21. |