![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop:
Set Hartmann / OZ velgen Maten: 8x 17 et 34 en 8,5 x 17 et 27 Steek 5x100 incl zgan toyo 195-40-17 banden. ![]() Op mijn cabrio: ![]() En voor het idee op een golf 4 (alleen dan 8,5j rondom) ![]() Banden: Dit is 195-40-17 op de 8 j En 195-40-17 op de 8,5 J Te koop wegens wijziging van plannen Vraagprijs €1199,- of een goed bod (liever geen inruil) Last edited by classic-edition : 16-10-2010 at 09:31. |
|
||||
|
||||
![]() Jammer dat je niet aan inruil doet.
|
||||
|
||||
![]() Nog wat extra foto's toegevoegd van op mijn cabrio:
![]() ![]() Een achtervelg heeft helaas wat zeer lichte schade opgelopen vandaar de prijsverlaging naar 1099,- nu. Schade is er goed zelf uit te schuren of even het buitenrandje laten afdraaien voor 40,- zie foto: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() prijsdrop naar 999,- voor de snelle beslisser omdat ik iets anders op t hoog heb.
|
|
|||
|
|||
![]() Weet iemand of deze velgen onder een polo 9n3 GTI uit 2006 passen?
Op zich wel interesse... |
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat een 9n3 steek 5x112 heeft en dan zul je hoogstwaarschijnlijk met adapters moeten gaan werken en dan denk ik dat het niet goed gaat passen.
![]() Maar als je 9n3 steek 5x100 heeft dan past het wel. ![]()
|
||||
|
||||
![]() een 9n3 heeft steek 5x100
passen er perfect onder |
|
||||
|
||||
![]() Dan past het inderdaad perfect.
![]()
|
|||
|
|||
![]() De steek maat klopt. Dat moet passen.
Ik twijfel alleen aan de ET waarde... iemand een idee??? Last edited by Richard-gti : 30-12-2010 at 19:18. |
|
|||
|
|||
![]() Waar zijn de velgen te bezichtigen?
Is passen eventueel mogelijk? |
|
||||
|
||||
![]() Tilburg, en dat lijkt me geen probl. bij marco
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Idd
|
|
|||
|
|||
![]() Ik heb wel interesse !
Vanwaar ben je juist ? Is het btw makkelijk om ringen te vinden voor deze wielen ? Antwoord via pm aub , want kijk hier niet dagelijks :$ |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Even een algemeen antwoord mbt de rand die beschadigd is. Hiervoor hoeft geen nieuwe rand besteld te worden. Alleen even t randje afdraaien en klaar kosten hiervoor is 40 euro. De handige Harrie schuurt t er zelf zo uit. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zijn deze ringen van RVS Marco, of zijn het ringen met blanke coating erover zoals BBS?
|
||||
|
||||
![]() Geen RVS maar zoals bbs
|
|
||||
|
||||
![]() en nog maar eens in het zicht
|
|
||||
|
||||
![]() Inruilvoorstellen van 17" in steek 5x 100 zonder banden en met bijbetaling van jullie kant mogen gedaan worden via pb.
Ik heb nl zelf nog een setje 195-40-17 op de huidige (winter)velgen die nu op de cabrio liggen. |
|
||||
|
||||
![]() Verkocht en afgehaald !
|