![]() |
8x17 en 8.5x17 Hartmann/OZ velgen + banden
Te koop:
Set Hartmann / OZ velgen Maten: 8x 17 et 34 en 8,5 x 17 et 27 Steek 5x100 incl zgan toyo 195-40-17 banden. ![]() Op mijn cabrio: ![]() En voor het idee op een golf 4 (alleen dan 8,5j rondom) ![]() Banden: Dit is 195-40-17 op de 8 j En 195-40-17 op de 8,5 J Te koop wegens wijziging van plannen Vraagprijs €1199,- of een goed bod (liever geen inruil) |
Jammer dat je niet aan inruil doet.
|
Nog wat extra foto's toegevoegd van op mijn cabrio:
![]() ![]() Een achtervelg heeft helaas wat zeer lichte schade opgelopen vandaar de prijsverlaging naar 1099,- nu. Schade is er goed zelf uit te schuren of even het buitenrandje laten afdraaien voor 40,- zie foto: ![]() |
prijsdrop naar 999,- voor de snelle beslisser omdat ik iets anders op t hoog heb.
|
Weet iemand of deze velgen onder een polo 9n3 GTI uit 2006 passen?
Op zich wel interesse... |
Ik denk dat een 9n3 steek 5x112 heeft en dan zul je hoogstwaarschijnlijk met adapters moeten gaan werken en dan denk ik dat het niet goed gaat passen. ;)
Maar als je 9n3 steek 5x100 heeft dan past het wel. ;) |
een 9n3 heeft steek 5x100
passen er perfect onder |
Dan past het inderdaad perfect. ;)
|
De steek maat klopt. Dat moet passen.
Ik twijfel alleen aan de ET waarde... iemand een idee??? |
Waar zijn de velgen te bezichtigen?
Is passen eventueel mogelijk? |
Tilburg, en dat lijkt me geen probl. bij marco ;)
|
Idd
|
Ik heb wel interesse !
Vanwaar ben je juist ? Is het btw makkelijk om ringen te vinden voor deze wielen ? Antwoord via pm aub , want kijk hier niet dagelijks :$ |
Quote:
Even een algemeen antwoord mbt de rand die beschadigd is. Hiervoor hoeft geen nieuwe rand besteld te worden. Alleen even t randje afdraaien en klaar kosten hiervoor is 40 euro. De handige Harrie schuurt t er zelf zo uit. |
Quote:
Zijn deze ringen van RVS Marco, of zijn het ringen met blanke coating erover zoals BBS? |
Geen RVS maar zoals bbs
|
en nog maar eens in het zicht
|
Inruilvoorstellen van 17" in steek 5x 100 zonder banden en met bijbetaling van jullie kant mogen gedaan worden via pb.
Ik heb nl zelf nog een setje 195-40-17 op de huidige (winter)velgen die nu op de cabrio liggen. |
Verkocht en afgehaald !
|
All times are GMT +1. The time now is 02:32. |