![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() jij gaat daar kijken.... ik niet !
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hee peter das werk man al dat chroom er af polieren is dat niets voor jou
|
||||
|
||||
![]() ik dacht al toen ik het las....reageer maar niet...! kijken hoe lang het duurt voordat ze erachter komen dat het chroom is. Was nog verassend snel..
|
||||
|
||||
![]() En DalO heeft al door dat het topic hier ook word besproken :p
|
|||
|
|||
![]() Zitten af en toe ook nog mensen tussen die wel kunnen lezen Berendd :p
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() 1- ofwel zijn het verchroomde stalen velgen->opnieuw chromeren
2- ofwel is er een soort alu wat kan roesten? 3- ofwel zijn het stalen velgen-> veel geluk met polieren ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zolang ze daar geloven dat de server 250 dollar per maand kost en ze daarvoor blijven doneren verbaast me daar niks meer ...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
das een ander puntje... Ik vindt het geen probleem om ergens voor te betalen waar ik veel gebruik van maak... ik weet hoeveel werk er zit in het bijhouden van een website! en of dat nu 250 in de maand is of 2 tientjes...
|
||||
|
||||
![]() Lekker niveau weer daarzo...Daarom zit ik dus hier!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daar heb ik het ook niet over .. tis alleen maar te bewonderen dat mensen er zo over denken . Het gaat mij erom dat ze een paar dingen verzwijgen : het kost zeker geen 250 dollar per maand en op dezelfde server hebben ze ook andere sites staan die geld opleveren . Als je gewoon openkaart speelt is dat wat " eerlijker " naar de gebruikers toe Maar dat is zoals altijd mijn persoonlijke mening : niet die van de Volksforum mensen |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
100% true! ben blij dat volksforum ook bestaat ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() ................vwforum........................was da ??
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
You go, Fred! :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() heb m;n account opgezegd bij vwforum.... zelfs m'n moeder weet nog meer als die gasten
![]() is hier een stuk beter gelukkig, geen 20 onzin replies op 1 topic |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ieder forum -al dan niet auto gerelateerd- kent goeie en slechte momenten,al is het wel opvallend dat sommige forums er meer last van hebben dan andere ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Da weet ik zonet nog nie... ![]() Ik moet zeggen dat als René, Mr Cool, Bien en ik aan het ouwehoeren zijn het niveau meestal gauw tot zijn dakrekkie gezakt is... :biggrin: :biggrin: Quote:
Errug subtiel... ![]() ![]()