![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo hierbij bied ik de velgen van onder mijn Mk2 aan.
de Mk2 is verkocht op stalen wielen dus wie maak ik blij met deze velgen? ze lijken op de BBSjes die oorspronkelijk onder de Polo GTI zaten en doen het echt super op een MK2 met een leuke verlaging. het zijn rechte velgen zonder stoeprand schade, wel moet de gepolijste ring even opnieuw gedaan worden (oxidatie) drie banden zijn nog met voldoende profiel, eentje is helaas kapot. wel met twee zo goed als nieuwe banden met 7 mm profiel los erbij. vraagprijs 200 euro maar doe een (reëel) bod via P.B. en we komen er wel uit. foto 1 en 2 de velgen onder de auto, en foto 3 wat ik ervan wilde maken. ![]() Last edited by erwinsims : 23-05-2012 at 10:28. |
|
||||
|
||||
![]() Locatie?
Dirigent van een geföhnd 4 cil. orkest ![]() Golf MKII GTI G60 5drs Oma's Edition One 16V __________________________________________ Golf GTI 8V MKI Waiting for Restauration Volvo V70 classic 2.5T Daily |
|
|||
|
|||
![]() Ik kan het mis hebben, maar aan de foto's te zien zijn die NIET de BBS RS772's..!
Boutgaten in de harten komen niet overeen met de boutgaten zoals ik ze ken (en op de onderste pic te zien zijn)
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat was ook mijn idee ![]()
|
|||
|
|||
![]() zijn inderdaad niet de rs-772 die geleverd zijn onder de polo gti..
|
|
|||
|
|||
![]() Op welke lijken ze dan?
dan pas ik de titel even aan.. Ze zijn ook niet van BBS zelf, zijn look a likes. maar ze lijken net echt ;-) Ik zal morgen betere foto's maken, auto staat nu voor een nieuwe APK bij de garage en gaat dan ZONDER deze velgen naar z'n nieuwe eigenaresse.... Last edited by erwinsims : 23-05-2012 at 10:26. |
|
||||
|
||||
![]() niet van een lupo gti? die had 4x100 dacht ik
|
|||
|
|||
![]() zou kunnen.. ik zoek het nog even na, nu overigens met 2 betere banden erbij, dus helemaal klaar om te rijden!
|
|
|||
|
|||
![]() RS nummer staat gewoon op de velg
![]()
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zijn dit geen mini velgen? 16 inch?
|
|||
|
|||
![]() nee het zijn 15 inch velgen en ze gaan weg teab.
ik vond ze in ieder geval erg mooi onder een Mk2 of ruilen tegen een leuk setje 14 inchers.. liefst wat diepere velgen |
|
|||
|
|||
![]() alleen de losse banden zijn al 200 waard.. echt niemand die blij word van een set velgen?
ze liggen mij een beetje in de weg, dus TEAB. |
|
|||
|
|||
![]() Dus 3 velgen met redelijke band, 1 met kapotte band, en gratis 2 losse nieuwe banden erbij?
Bandenmaat?
|
|||
|
|||
![]() Dat klopt helemaal.
3 met redelijke banden een kapotte en nieuwe banden er los bij. |
|
|||
|
|||
![]() sorry, assen is wat te ver weg vanuit het altijd mooie Zeeland♥