![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo , ik ben pas nieuw op dit forum en hoop hier veel bij te leren
![]() ![]() bij deze heb ik ook een Golf 1 gekocht ![]() deze wagen zal de eerste 2 jaar als daily car worden ingezet (maar geen grote afstanden) ![]() ![]() ![]() genoeg geleuterd :mrgreen: piczzz !!! bij de aankoop: Golf 1 1100cc bj1978 van de 1e eigenaar 140 000 km's heel net vanbinnen (jammergenoeg nog geen foto's :oops: ) (14 jaar stilgestaan) , maar technisch reeds inorde ![]() ![]() ![]() ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ik kon het niet laten :mrgreen: eens thuisgekomen bleek mijn alternator kapot te zijn gegaan :roll: ? , een extra kost bovenop al het roest ![]() gelukkig heb ik een goede kameraad die me wel wou helpen voor het laswerk en carroserie gedeelte ![]() ![]() ![]() ![]() [IMG]http://img52.imageshack.us/img52/9635/foto0020kopie.jpg[/IMG ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() dorpels links en rechts slecht... ![]() dan begonnen met uitslijpen en het opstarten van de laswerken ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() was niet gemakkelijk te lassen , wat uitzoeken met de nieuwe halfautomaat ![]() gaat nu veel beter al , debracel erover en alles mooi opkuisen binnenkort ![]() ![]() ![]() ![]() dan plasmasnijder erin en alles eruit :mrgreen: ![]() ![]() ![]() intussen een nieuwe binnenwielkuip gestoken + wielboog ![]() ![]() ![]() ![]() Verder is de achterplaat linksachter verder afgewerkt ![]() ![]() en dan verder begonnen aan de rechterwielkuip :lol: ![]() roest aan de reschterkant :oops: ![]() ![]() ![]() tot zover deze eerste lezing :mrgreen: geef gerust jullie mening en tips ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom,
Waarom hebben jullie de wielkasten achter er zo ver uit gehaald. Is het nu niet lastig strak te zetten? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hallo, ja de reden is eigenlijk simpel, het was gewoon allemaal enorm slecht en aangetast ... , het strakzetten zou eigenlijk geen groot probleem mogen zijn omdat wa alles met de verzettang hebben bewerkt alvorens het nieuwe plaatwerk erin te lassen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom en succes met het laswerk.
Je mag ook wel foto's van die Lancia die naast je Golfje staat erop zetten.
|
||||
|
||||
![]() ik zou ook eens onder het dashboard links en rechts bij de a stylen voelen daar kunnen die dingen ook zo hard roesten. meestal kan je het al voelen zonder de interieurbekleding te verwijderen. waarom binnen in? er komen 3 platen bij elkaar bij de a-style dus dat is tevens ook de reden dat het roest.
verder leuke golf!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dankjewel ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Staat sinds vandaag strak aan de wielranden , dit lukte zeer vlot ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag even een lijstje samengesteld voor de eerste (noodzakelijke aankopen)
* Chassisbalk rechtsachter * 2X brandstofleiding van en naar de tank (rubberen exemplaren ter vervanging) * Alternator * Vulpijp van de tank * Set chrome bumpers + strips |