Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 14-03-2011, 21:17
dennis vh dennis vh is offline
Forum Newbee

Default golf 1 audio

Hallo,

weet er iemand hoe (of waar) ik in men '79 golf 1 cabrio best men audio inbouw zonder deurpanelen of hoedeplank te beschadigen? ik heb nu twee losse bakjes die los op mijn achterbank liggen met 13cm speakers in, maar is niet echt mooi zicht en niet zo praktisch als er passagiers zijn... ik zou wel liefst mijn dierbare deurpaneeltjes en hoedeplank heel houden...
iemand een idee?

groetjes,

DEnnis
Reply With Quote
Old 14-03-2011, 21:25
2H-2H's Avatar
2H-2H 2H-2H is offline
VW Guru

Ik zat met het zelfde , en heb het zo opgelost.

All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition".
Reply With Quote
Old 14-03-2011, 21:33
dennis vh dennis vh is offline
Forum Newbee

Quote:
Originally Posted by 2H-2H
Ik zat met het zelfde , en heb het zo opgelost.

dat ziet er goed uit, knap idee, maar kan je me uitleggen hoe je dat juist hebt gedaan? want ik kan er niet goed aan uit... hoeveel cm zijn die speakers btw?
Reply With Quote
Old 15-03-2011, 17:56
TijmenBergsma's Avatar
TijmenBergsma TijmenBergsma is offline
Forum Newbee

ik heb dit van het weekend bedacht, ter bescherming het folie laten zitten en van een plaatje hout een kastje erachter gemaakt. De speaker klemt nu tussen de twee plaatdelen, paneel ervoor en je ziet er niks meer van.
Links klinkt prima (voor een speaker achter een plaat) rechts trilt een klein beetje, dit omdat hier het paneel niet goed sluit.

Last edited by TijmenBergsma : 15-03-2011 at 17:58. Reason: foto link fout
Reply With Quote
Old 15-03-2011, 18:40
guusvandevenne guusvandevenne is offline
VW Addict

altijd lastig om het origineel te houden. Maar zelf heb ik kleine 3x4 ovale speakers (kicker ks 450) in de originele speaker plekken bij de hoedenplank en in de deurbakken. Deze heb jij niet maar is misschien wel mooi in er op zetten, ziet er toch origineel uit.
Verder heb ik voor de laag een sub die precies in je reserve wiel valt, deze is van pioneer.
Ik moet zeggen dat met vier kleine speakers en een subje, er een heel redelijk geluid uit komt. T is wel aan te raden van die anti-tril planten in je deuren te plakken.

hoop dat je er iets mee kan.
Reply With Quote
Old 15-03-2011, 18:45
Rooney GTI 83's Avatar
Rooney GTI 83 Rooney GTI 83 is offline
Forum Regular

Gewoon een dikke motor er in takelen,aan dat geluid heb je genoeg.
Reply With Quote
Old 15-03-2011, 19:21
vento tdi vento tdi is offline
Forum junkie

heb 2 huiskamerspeakertjes in het koffer liggen, geen super audio maar leuk genoeg....
Reply With Quote
Old 16-03-2011, 16:22
staande golf staande golf is offline
VW Addict

voor degene die net als ik zo'n speakerrooster in het dashboard hebben zitten waar dus geen speaker achter kan, je kunt ook een speaker kwijt in de middenconsole, onder de plek waar je eventueel klokjes kwijt kunt. Even een gepriegel om een kabel te trekken door je dashboard, maar je ziet er niks van en de hoeft niets kapot te zagen n In combinatie met mijn twee speakers op de orginele plek in de kofferbak heb ik lawaai genoeg
Reply With Quote
Reply

Posting Rules