![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop:
Volkswagen Golf 1.6 55KW K6 Voertuigtype: Occasion Verkoopprijs: € 1.250,- GEEN VASTE PRIJS... ![]() Carrosserie: 2/3-Deurs(5 Stoelen) Kilometerstand: 109.000 km Bouwjaar 09/1987 Vermogen: 55 kW (75 pk) Brandstof: Benzine APK (keuring): 03/2012 Kleur: Blauw Metallic Bijzonderheden-Auto is verlaagd d.m.v. een schroefset -Staat niet op lichtmetaal, maar op stalen velgen -Centrale deurvergrendeling -Zeldzame Votex middenconsole -De motor heeft een grote beurt gehad, veel onderdelen vervangen -Zacht dashboard Opties en accessoiresCentrale vergrendeling Radio/cassette niet ingebouwd wel aanwezig Motorisatie & milieuTransmissie: Handgeschakeld Versnellingen: 4 Cilinderinhoud: 1595 cm³ Cilinders: 4 Leeggewicht in kg: 825 kg Brandstof: Benzine Deuren: 3 Zitplaatsen: 5 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik hoor het wel! ![]() Als er geen interesse is gaat de boel in onderelen weg, en de rest naar de sloop! ![]()
Daily: '99 Golf mk4 Last edited by floris-jan1 : 04-03-2011 at 17:46. |
|
||||
|
||||
![]() up
|
||||
|
||||
![]() Heeft de auto nog minpunten? zo niet, zou het eeuwig zonde zijn als deze naar de sloop moet :O
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De rechterwielkastrand is wat aan het rotten, verder is die prima voor een 24 jaar oude auto! Ik was zo zat van de auto dat ik 'm weg wou doen! Maarja dat doe ik waarschijnlijk toch niet:P
|
||||
|
||||
![]() nou als dat het enige is, moet je hem idd absoluut niet naar de sloop brengen! is vast nog wel een liefhebber voor te vinden
![]()
|
||||
|
||||
![]() Is niet meer te koop, ivm stoppen studie!
Mag slotje op! ![]()