![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nieuwe golf 1 te koop!
O.k., ze zijn net effe wat anders maar met wat creativiteit is er wel wat leuks van te maken! |
|
||||
|
||||
![]() is zeker wat leuks van te maken, maar deze zijn toch dezelfde als de citi golf uit ZA? of heb ik het nu mis?
jammer dat er geen 3 drs en lhd van is anders is t wel leuk
|
||||
|
||||
![]() Hello en welcome to yesterday
![]() |
|
||||
|
||||
![]() jip, maar voor dat bedrag wat ie moet kosten kun je volgens mij best een orginele golf 1 opkanppen of niet bijna 10 000 pond en die staat nu iets van 1,40 ofzo d8 ik
maar blijft leuk dat ie nog gemaakt wordt
|
||||
|
||||
![]() Toch wel mooi een Golf 1 met one piece windows!
![]() Met invoerrechten mee, rond de €20.000 denk ik zo ![]() ![]() ![]() Hoop geld! Grtzzz
..::: Stèéph :::.. ..::: Drive Topless :::.. Golf MK1 Cabrio 1.6 1989 vanaf 1999 in m'n bezit Op een nacht lag ik in mijn bed naar die vele sterren in de lucht te kijken en dacht bij mezelf: "Waar is mijn dak naartoe?" Gohwaleukforum |
|
||||
|
||||
![]() Idd, die deuren zijn geinig ja! De voorkant heeft alleen een beetje te veel van een golf 2 weg vind ik.
|
||||
|
||||
![]() ja leuk die za hokkies
je hoeft ze niet in te voeren er wordt geen kenteken op gegeven ,dit omdat de basis is gebouwd op de oude golf 1 en deze volgens de rdw niet meer voldoet aan de veiligheids eisen van deze tijd wel leuk voor in de tuin met bloemetjes of zo |