![]() |
|
|||
|
|||
![]() beste,
Ik heb een polo steilheck aangekocht van 1990 en weet nog een bijna nieuw schroefsetje ligge voor een golf 1 past dit eronder ? Alvast bedankt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() De achterzijde schijnt wel te passen, maar de voorzijde is anders. (bij een Polo zijn de poot en fusee één geheel)
|
|
|||
|
|||
![]() hmm is wel jammer , Bij deze dan als iemand een setje heeft ligge ? :p
|
|
||||
|
||||
![]() Hmm...schroefsets zijn niet echt veel in de omloop voor de 86(c)...en als ze er zijn, zijn ze lang niet zo goedkoop als een schroefset voor een Golf 1. Zijn al meerdere topics over geschreven...
|
|
|||
|
|||
![]() dure hobby reken maar op rond de 800 t 900euro.
|
|||
|
|||
![]() hobbies kosten eenmaal geld,en auto's tunen of stylen blijft een bodemloze put
![]()
|
|||
|
|||
![]() @patrick 86c
Dat is waar ![]() ik heb een zoekertje geplaatst bij gevraagde onderdelen Dus als iemand iets heeft liggen dat me zou kunne helpe ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb voor mijn set 1000 euro neer gelegt maar wel een goede inverstering!
|
|||
|
|||
![]() Heef iemand misschien een idee hoe hoog ene polo van grond hangt met een 80/80 verlaging + bij horende schokdempers ?
Dus laagste punt tot aan de grond hooeveel cm ongeveer ? |
|
|||
|
|||
![]() 80/80 met 13 inch 175/50-13 was laagste punt tunnelversteviging en dit was iets van 6 cm gok ik, lag wel aardig krap op de grond
|
|
|||
|
|||
![]() .
Caddyke...... Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 14:50. |