![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo,
ik zoek voor mijn golf 2 uit 89, 5 deurs uitvoering nog wat delen. -berstuurders/bijrijders deurs, dit ik kleur LD7V (grijs tint) wat gebruikerssproren is niet erg, alleen zonder roest. -motorkap ook in LD7V, met wat gebruikerssporen is niet erg alleen zonder roest. -linker/rechter raamrubber voor de achterdeuren. -achterbumper met chromebies, en trekhaak.... wat gebruikerssporen is niet erg. als je wat hebt liggen hoor ik het graag. liefste even pm, of mailtje sturen na rick_pintenman@hotmail.com groeten rick Last edited by rick_polo : 09-07-2009 at 09:27. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb je een mail gestuurd over de deuren.
|
|
||||
|
||||
![]() Heb nog een stetje bumpers met chromen biezen liggen (zonder trekhaak). Mag weg voor 5 tientjes.
Daarnaast heb ik nog een zwarte hemel voor een 5-deurs zonder schuifdak liggen. Het staat niet in je advertentie, maar ze zijn moeilijk te vinden, dus misschien heb je interesse als je er niet speciaal naar hoeft te zoeken. ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik zoek nog steeds druk voor de bestuurdersdeur in kleur,
en setje achterrubbers..... wie kan me helpen??? |
|
||||
|
||||
![]() Ik zal deze week eens gaan kijken naar de kleurcode. We hebben een muisgrijze golf 2, 5-deurs staan voor de afbraak.