![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo VW liefhebbers,
Ik kijk hier soms wat rond en vond het nu toch eens tijd mij voor te stellen. Mijn naam is dus Niels alias Niels16v en ben al vanaf 1989 VW rijder en vanaf 1993 GTI gek. De GTI is mijn hobby auto geworden en dus al vanaf 1993 in mijn bezit,daarnaast heb ik een golf 1 cabrio als dagelijkse auto. Aan de GTI is in de loop der jaren veel veranderd, de basis was ooit een gewone Golf gti 8v met 79kw, maar is inmiddels aan z'n 3e motor toe (ABF 2.0L 16v) en compleet G60 uitgevoerd met rallye front. Ik kan nu wel een heel verhaal typen maar ik ben niet zo'n typer dus als iemand vragen heeft hoor ik het wel. Hier zijn wat foto's, ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Niels16v : 30-05-2009 at 22:10. |
|
|||
|
|||
![]() Welkom op het forum !
Mooie golf 2 !
|
||||
|
||||
![]() Welkom.En verder super auto.
|
|
||||
|
||||
![]() Welkom,
Erg mooie golf heb je, motorruimte ziet er ook erg netjes uit.
|
||||
|
||||
![]() Dank jullie wel.
Binnenkort komt er een andere versnellingsbak onder, deze kraakt in de 1e versnelling. De andere bak heb ik al, moet alleen even opgefrist worden en dan even tijd vinden voor de wissel. |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit kerel! Mooi mk2 hoor!
Veel plezier toegewenst.
|
||||
|
||||
![]() Welkom!
![]() Net interieur, en vind die voorkant echt onwijs mooi bij een golf 2 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nette bak, wat zijn de maten van je velgen en banden? Dit staat echt vet!
|
||||
|
||||
![]() Hele mooie auto, alleen vind ik de oude type deuren er niet in passen
![]()
|
|||
|
|||
![]() mooie golf hoor
![]() we komen hemvast nog wel eens een keer tegen op de show welkom op het forum
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die voorkant is het welbekende rallye front. Quote:
Velgen zijn 16" 9J et 25 voor et 5 (ongeveer) achter. ![]() Quote:
Zitten er expres nog in zodat de kenner ziet dat het een ouder model betreft en je met open ramen kan rijden zonder orkaan in de auto. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie foto lokatie.
Dit is een graffiti vrij plaats waar iedereen vrij is om iets te plaatsen. Deze vond ik wel erg vet. Dus even mijn GTI er voor gezet. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() welkom hier...
Super gave gti!
|
||||
|
||||
![]() Mooie mk2! Had hem op de foodstrip ook even bekeken, zag er toppie uit
![]()
|
||||
|
||||
![]() En dan nu eindelijk wat foto's van mijn velgen na een bezoekje aan cultwheels.
De velgen hadden wat stoeprand schade en er zat blanke lak op met wat oxidatie eronder. Daardoor zagen de velgen er van dichtbij niet meer fris uit. Het resultaat is echt schitterend en ze glimmen nu beter dan toen ik ze +/- 10 jaar geleden kocht. Dit komt ook omdat er nu geen blanke lak meer op zit dus dat betekend wel goed bijhouden. Ik ben er in ieder geval heel blij mee. 8) Hier zijn ze, ben alleen niet zo'n top fotograaf. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ontzettend dikke golf, oude type deuren zijn ook super
![]()
|
||||
|
||||
![]() welkom hier wat een dike twee respect
|