![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Is weer eens iets anders.
Persoonlijk vind ik het bij een Spijlbus veel mooier, maar dit is ook zeer zeker niet verkeerd! Gr Patrick |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb er ook nog een.
verleden jaar gespot op Big Bugs in Belgie ![]()
|
|||
|
|||
![]() Nice!
Weet er toevallig iemand waar zoiets te koop is of is het zelfmaak?
|
|||
|
|||
![]() is zelfmaak
|
||||
|
||||
![]() Die cabrio is echt geweldig zeg!!!
WOW ... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Deze foto heb ik in groot formaat op de laptop, heb me een poosje terug al afgevraagd hoe ze dat deden... fotos gezocht in groot formaat en toen werd het duidelijker, Op groot formaat is een lelijke "piano" scharnier te zien, echt knudde om te zien. Beetje nette afwerking is er niet bij op die manier....(is trouwens op de kleine foto ook wel te zien) Klappende voorraam idee is verders wel gaaf ![]()
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
![]() spijlbus safari's hebben ook een piano-scharnier
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() hahaha, now we're talking
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() op flat4free.be, is een gozer die er zelf heeft gemaakt...zoekt en gij zult vinden...
|
|
|||
|
|||
![]() op thesamba.com staat er een ad voor een kit, komt dan wel van amerika. http://www.thesamba.com/vw/classifi...l.php?id=817532
![]() ENJOY! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Precies... sterker nog, de rest van de uitzet ramen ook ![]()