![]() |
|
|||
|
|||
![]() ** Nieuwe APK bij de ANWB **
GTi 2.0/16V vraagprijs euro 1450,- of een leuk bod Ja ik weet dat dit mijn eerste post is en ik verkoop meteen mijn auto Maar wil hem graag aan een liefhebber aanbieden Als er bezwaar is dan hoor ik dit graag via pb of mail kilometer stand 230.000 kleur dusty mauve (LC5P) heeft schade in de linker deur (rijdbaar) Vorig jaar aardig wat vervangen aan de auto -volledige grote beurt distributie enz enz -waterpomop -stuur bekrachtigings pomp -radiateur -koppeling + drukgroep -verschillende oliekeringen en lagers -org fabrieks kat en midden demper ondergegaan van een auto met 30.000 km op de teller -en nog veel meer -vorig jaar de voorbanden vervangen -dit jaar de achterbanden alle 4 dunlop sport -enz enz Alle bonnen zijn aanwezig van de onderdelen Interieur is erg netjes op wat bekende instap plekken bij de bestuurders stoel Heeft naast de hoeden plank de speaker kappen van blauwpunkt waar nu de originele speakers nog inzitten maar kunnen bijvoorbeeld ook 6x9 speakers in Is voorzien van origineel goed werkend en lekvrije schuifkantel dak Alarm systeem Gemini klasse 2 (niet gecertificeerd) Ik heb er ook nog elektrisch verstelbare spiegels bij met de handgrepen die erbij horen Kan nog veel meer vertellen maar dan moet je gewoon even mailen patrickderooij@gmail.com Bellen kan ook maar als ik niet opneem spreek dan even je naam en nummer in dan bel ik je zo snel mogenlijk terug 06-28461214 Als daar interesse voor is kan ik nog meer foto's maken En misschien in een nog beter daglicht Laat maar wat weten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
1600 Notch "71 Ragtop.. Sleeping Audi A4 B6 avant 1.8 20vt Last edited by neoninside : 29-04-2009 at 18:07. Reason: Verse APK |
|
|||
|
|||
![]() upje
Zijn er echt geen mensen die een bod willen doen ??
|
|||
|
|||
![]() upje
Hij mag echt weg hoor ![]()
|
|||
|
|||
![]() zal ik hem komen halen dan??
|
|
|||
|
|||
![]() Nou nog eventjes
De auto die ik zou kopen die gaat waarschijnlijk niet door Het bleek een bedrijfs auto waar nog bpm op stond En aangezien de kans groot is dat ik nog een naheffing krijg word hij te duur dus dat moet ik even navragen
|
|||
|
|||
![]() uppertje
|
|||
|
|||
![]() Nou mensjes niemand interesse in de snelle GTi ?
|
|||
|
|||
![]() zit er nog apk op??
|
|
|||
|
|||
![]() Vervaldatum APK 08-07-2009.
Rdw.nl
|
|||
|
|||
![]() komt hij met gemak erdoorheen
Misschien gooi ik er wel een nieuwe apk op ook ik kijk wel even
|
|||
|
|||
![]() Jongens het word nu wel tijd dat hij weg gaat
wederom prijs verlaagd
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Had je nog interesse ?
|
|||
|
|||
![]() je hebt mail
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hij is nog steeds te koop !!!
Nou jongens nieuwe APK bij de ANWB wat wil je nog meer Geen problemen aan getroffen dus glansrijk er door heen Toch maar een andere deur er in dan misschien dat dat helpt ? Nou ik hoor het wel ![]()
|
|||
|
|||
![]() zocht henk wassenaar geen golf 3 16v ??
gr. Martijn
|
|||
|
|||
![]() Ja dat zag ik al maar hij voldoet niet helemaal aan zijn eisen
Heb wel nu even een berichtje achter gelaten Who knows Maar erg bedankt !!
|
|||
|
|||
![]() Nou binnen kort toch een kijker voor de golf maar niet via hier
![]() Heeft de auto al gezien maar wil hem nu met iemand erbij bekijken Ben benieuwd
|
|||
|
|||
![]() Die laatste kijker had net een week zijn rijbewijs
En die mocht waarschijnlijk van zijn pa nog niet in een GTi-tje rijden helaas dus nog steeds te koop Hij is overigens nu met een originele normale achterbumper uitgerust (oude kan je er eventueel bij krijgen maar die is op een hoek gescheurd) Ophanging is gewoon nog heel van de oude bumper en de scheur zit alleen in de rieger diffusor Doe een leuk bod jongens
|
|||
|
|||
![]() jongens hij is nog te koop hoor
Niemand interesse ?? Doe een leuk bod en hij mag weg
|
|||
|
|||
![]() Nou weer een upje