![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoi!
ik heb sinds een tijdje problemen met mijn dashboardverlichting van mijn caddy diesel. Zet je de verlichting aan zonder dat je het contact hebt omgedraait dan brand de dashboardverlichting wel. Draai je nu het contact om dan brand de dashboard verlichting niet meer. Maar er is meer; met de dimmer bedien je dan het olielampje ??? en groot licht (blauwlampje) is normaal licht en vice versa ???. Wie weet wat het kan zijn? IK heb dit al eens eerder gehad maar toen gingen de problemen vanzelf voorbij maar nu blijkt 't hardnekkiger. Gr, Ruben |
|
|||
|
|||
![]() Waarschijnlijk heb je een massaprobleem in je dashboard (instrumentenpaneel). Deze massa zit op je cilinderkop en is waarschijnlijk door warmte en beweging van het blok niet goed meer. Controleer de massa goed en herstel hem indien nodig.
Gr. Ray |
|
||||
|
||||
![]() er loopt vanaf het dashboard ook een massa naar het schutboard (binnenzijde) met een koppeling naar alle massa punten in de auto. haal het dash los, en maak even met een stukje draad en krokodilleklemmetjes een extra massa. je zal zien dat het probleem over is.
|
|
|||
|
|||
![]() Dank voor jullie hulp!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote: