![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik ken ze niet en heb ze ook niet eerder gezien,
wie kan mij iets meer vertellen over deze uitvoering zag hem staan op marktplaats en lijkt me opzich niet eens een hele verkeerde auto http://link.marktplaats.nl/221650291
|
||||
|
||||
![]() Ken hem ook niet,
Maar als ik doppel-wobber moet geloven zijn ze alleen in zuid Afrika gelevert. Maar verder staat er geen info over. |
|
||||
|
||||
![]() Volgens doppel-wobber.de is de Golf GTS (de mk2) alleen in Zuid-Afrika geleverd? Weet het niet, maar dat lijkt me sterk.. Iemand anders?
EDIT: oeps even niet opgelet ![]()
|
||||
|
||||
![]() bij de rdw site gezocht:
Datum eerste toelating 22-05-1985 Datum aanvang laatste tenaamstelling 15-05-2004 Datum eerste afgifte Nederland 22-05-1985 Wacht op keuren Nee is dan toch in nederland gekocht.
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ze wel eens zien rijden in vroeger dagen. Bij ons in het dorp was vroeger
ook iemand met zo'n GTS, maar dat kan deze van de foto ook zijn want ik woon ook in het noorden des lands (dan wel niet in fryslan). Is zelfs in goeie doen niet "moeders mooiste" i.m.o.
|
||||
|
||||
![]() Zijn gewoon origineel in NL geleverd. Mn oom had in 1985 een nieuwe,als opvolger van zn Golf 1 GTS.
De stalen wielen die op de foto staan zijn niet de originele,er horen lichtmetalen BBS velgen op,van die telefoondraaischijflookachtige ![]() Volgens mij die rechts boven op de foto. ![]()
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo Last edited by chris : 21-01-2009 at 19:35. |
|
||||
|
||||
![]() Zo'n ding staat ook in Sittard, paar honderd meter bij me vandaan.
Weet verder echter niet veel informatiefs er over te vertellen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Bij mij ook geen onbekende: ik ken ze ook van vroeger.
In het wit met zwarte striping zoals in de MP advertentie. En dan ook met de telefon lookalikes eronder! |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() goeden dag wie heeft nog een 3 delig zender dagspoiler voor mijn golf 1 gts van 1983
|
|
|||
|
|||
![]() moet je even kijken bij onderdelen te koop aangeboden,
en anders kan je een oproep plaatsen bij onderdelen te koop gevraagd, en misschien wel makkelijk om er een foto bij te zetten via google, dan weet iedereen wat je zoekt,
|
||||
|
||||
![]() Bij ons in de buurt rijdt er ook 1'tje, zijn volgens mij wel org. in Ned. geleverd