![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey medeforumers,
hierbij zou ik even willen peilen hoeveel interesse er is in de onderdelen van mijn auto. Dit is de oude ride van Dexter, heb er zelf een tijdje met veel plezier ![]() ![]() (Voor foto's moet je in het archief zoeken hier naar forummer Dexter en Treadnaam US uitgevoerde 1.6 TD) Het gaat om het complete US interieur(goede staat), de grill met koplampen (redelijke staat) en de achterlichten (goede staat). En wat ik er dan eventueel voor zou kunnen vragen. Mocht het interessant zijn eindigt ie in onderdelen. Mocht deze tread in de verkeerde rubriek staan mijn excuus, dan zal ik het direct veranderen. Groeten Roy
In a search.... Last edited by RoyRoyz : 09-12-2008 at 15:44. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het preciese lijstje ligt nog thuis, maar onder andere, stadslicht gaat aan met remlichten(die was al bekend ![]() remslangen verroest remkrachtverdelen kapot handremkabel kapot aandrijfashoes 2x stuurkogelhoes + stuurkogel wiellager achter radiateur is aan het lekken (niet van belang bij apk, maar wel k*t) Schokdempers achter hebben een 5 cm vrije slag kat is lek enz enz enz enz enz en nog veel meer enz. Schrok er zelf ook van ![]() En aan tijd om het zelf te doen heb ik momenteel het grootste gebrek (lang leve de verbouwingen). En ik ga er geen 600 a 700 euro voor neer leggen wat hij voor de waslijst vroeg. Was ff en mindere dag gisteren. Is het nog wat met de audi geworden waar je toen achter aan zat? Zag net ook iets van BMW staan bij je naam...... Groeten
|
||||
|
||||
![]() zoek een beun de haas ergens in de buurt. Ik had hetzelfde met mn golfje drie/vier jaar geleden. Kosten geschat toen 800 euro. Bij een knappe beunhaas en wat tweedehands onderdelen was ik voor 200 euro klaar en kon ik weer een jaar rijden. Succes, het is altijd klote-nieuws!
|
|||
|
|||
![]() indien je hem wegdoet in stukken mogen de us achterlichen altijd mijn richting uitkomen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() idd wat zweiter zegt,
gewoon even een knappe beunhaas en wat 2e hands onderdelen, dan gaan met die banaan. zonde om te slopen
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Aandrijfashoesjes is zo gedaan, kost geen drol. Wiellager achter is ook zo gefixed. Dat van de remlichten/stadslichten maakt niet uit voor de APK zo is die ook door de vorige keuring gekomen. De vrije slag van de achterschokbrekers komt door de verlaging lijkt me, gewoon omhoogscroeven is dat geen optie? Radiateur stop je gewoon zo'n anti-leak spulletje in. Remkrachtverdeler echt kapot of komt het gewoon door de verlaging? Zou zonde zijn als die uit elkaar moet. Ik heb tegenwoordig een Golf 3 [vandaag gekocht word op dit moment APK gekeurd]. Ik had een BMW tijdelijk maar dat was een schijthok dus die is alweer pleite. Ik zal zodra ik het een en ander aan fotowaardig materiaal heb van me nieuwe bak even een fotootje of wat plaatsen in een nieuw topicje. En nog even me onderschrift aanpassen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, ik weet het, maar zo heb ik nog een lange lijst, heb ik echt geen tijd voor. En ik heb wel een meneer de haas maar dan ben ik de auto te lang kwijt, heb nu geen mogelijkheid tot vervangend vervoer ![]() Oftewel, dit had mij op een beter moment kunnen overkomen ![]() Haha
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En ik wacht wel ff af op de foto's, ben benieuwd!! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zoals ik al zei, als je hem in onderdelen wegdoet heb ik sterke interesse in de US achterlichten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zal het in mijn achterhoofd houden... ![]() Maar even aan iedereen, wat zijn een beetje schappelijke prijzen voor dit soort spullen, dan kan ik dat meenemen in mijn besluit. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hi, origineel westmorelandfront in redelijke staat is toch wel 400-450 euro. achterlichten 75 interieur 150-175. Kan dus wel wat opbrengen.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat je verlichting niet in orde hoeft te zijn voor de APK is nieuw voor mij. Zal wel een massaprobleem zijn. En je hebt al zo'n massa problemen.
|
||||
|
||||
![]() hallo ..
die apk punten vallen mij nog mee .. als je auto compleet rot is ja dan word het ander verhaal / als je intresse hebt , om hem klaar te maken . dan roep je maar . vrgr gooigolf ,, |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja weet je wat het is. Als je op de rem trapt dan gaan de stadslapjes branden. Zolang je dus je verlichting gewoon aan heb is er niets aan de hand. Dus het is net hoe ze het bekijken natuurlijk, het werk dus allemaal wel. Zo is die dus de vorige keer goed gekeurd.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Bedankt voor de reacties. Ik kom sowieso weer op het net mocht het wel onderdelen handel worden, dan komt er ook nog een leuke set 14inch verbreed staal erbij.
|
||||
|
||||
![]() Ik heb wel interesse in een dashboard en kniebalk, mocht je hem weg doen, 1 pbtje en ik kom er aan
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() Dat zal ik onthouden!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het liefste druk ik dan het interieur in 1 x de deur uit, maar dan pb ik daar nog wel over, misschien dat we er wel over uit kunnen komen.