![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zit net naar Mythbusters te kijken op Discovery Channel en daar gaan ze een Golf II 5-deurs met de kracht van brandslangen omhoog duwen.
Nu zegt die ene net dat de auto 1430 kg weegt. Dat kan toch nooit kloppen! Ik heb zelf ooit een Golf II gehad maar die woog volgens mij 900+ kg. Of zit in de US uitvoering soms een dikke V8 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Om maar over die grote zware supercharger te zwijgen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mijn US Jetta II weegt 1100KG. Mischien zit er wel een dikke audio installatie in ![]()
|
||||
|
||||
![]() had hij het niet over pounds..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, hij had het over 3000 en nog iets pounds. Dan kom je ergens rond 1430 kg uit |
|
||||
|
||||
![]() misschien compleet met die stellage eromheen?
|
||||
|
||||
![]() US pounds zijn iets anders dan de nederlandse ponden
![]() Delen door 2.2 volgens mij.
|
||||
|
||||
![]() die conversie had hij al gedaan
|
||||
|
||||
![]() Ze gaan op dit moment testen of het werkt naar voorbeeld van een internet filmpje.
Volgens mij is dit jaren gelden echter al bewezen in 'Wedden dat!' voor diegenen die oud genoeg zijn om zich dat programma te kunnen herinneren. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() het werkt ook nog:P
|
||||
|
||||
![]() Een US golf is iets zwaarder dan een EU Golf,
Veel meer stalen balken in bumpers en de rest van de auto's. Talitha's MK3 USA weegt al 1200kg. Een VR6 zal ongetwijfelt nog wat meer wegen. |