![]() |
|
||||
|
||||
![]() zoals de titel zegt..
http://auto.marktplaats.nl/volkswag...b_click=1#photo ik wil binnenkort even gaan kijken.. misschien iemand die deze auto kent (en zijn gebreken/perfectie) alvast bedankt.. eventueel tips? opmerkingen? ik hoor ze graag ( maar onderbouw ze ook)
www.facebook.com/basetheone Last edited by DUB : 13-03-2008 at 16:17. |
|
||||
|
||||
![]() Ik vindt het niks !!
|
||||
|
||||
![]() oke, dat kan..
maar waarom niet?
|
||||
|
||||
![]() ik vind de prijs heel netjes! schade LIJKT wel mee te vallen zo op de foto's...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
goed..... ![]() Zit een hoop geld in zo te zien. Het lijkt allemaal netjes aangepakt, en niet al te opzichtig met spoilers/skirts etc. Een golf3 met golf4 voorkant (cabrio) vind ik sowieso apart. Een soort golf3 facelift. Staat niet verkeerd. Vind wel dat er iets te vaak geroepen wordt; EnigSTe in NL... Alsof hij dat kan weten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja, precies, zeker voor die vraagprijs |
|
||||
|
||||
![]() Voor die prijs denk ik dat je een aardige auto vindt. Dashboard ziet er wat betreft middenconsole een beetje in mekaar gescheten uit (lees: schakelaars)
Maar ja voor dat geld vindt je ze niet.
|
||||
|
||||
![]() ik ben er een beetje bang voor dat er misschien een knik in het dak zit..
|
||||
|
||||
![]() hij heeft de gehele kabelboom van de motor gebruikt, de orginele schakelaars zitten er dus ook nog aan..
echt netjes is het niet zo.. dat ga je denken of niet alles 123 is gedaan aan de andere kant is het geen knip/plak werk geworden..
|
||||
|
||||
![]() Ik zou erg voorzichtig zijn met deze auto kijk alleen maar naar de vraagprijs en de staat van de auto ik vind hem niet zo netjes
|
|
||||
|
||||
![]() Hmmm, ik zou me toch wel 5 keer bedenken, eer ik aan die auto zou beginnen.
Heb er een beetje een slecht gevoel bij. Maar ja, gewoon gaan kijken, als de koets verder nog strak is (dak, dorpels, balken, etc) en hij rijdt verder probleemloos, sja, wie houdt je tegen?
|
||||
|
||||
![]() Dit is wel erg goedkoop in mijn ogen. Maargoed ga kijken en rijden dan weet je 100 x meer dan een paar foto's.
|
|
||||
|
||||
![]() daarom, door de schade die je nu ziet zal het dak niet zomaar knikken. Een achterklep is zwak en je achterpaneel zal eerder uitknikken.
Ik vind het nog wel meevallen; het kan zijn dat de schakelaars etc. nog niet eens netjes weggewerkt zijn voordat hij de schade gekregen heeft. Gewoon gaan kijken en vooral heeel erg kritisch zijn. Bekijk het dak iig wel goed, en controleer ook of de auto aan de voorzijde geen schade gehad heeft. Een ombouw naar golf4 kan dat heel mooi verhullen.
|
||||
|
||||
![]() De schade lijkt mij wel mee te vallen, maar het blijft schade. Het beste is toch om te gaan kijken. Wees kritisch en neem iemand mee.
|
||||
|
||||
![]() Het ligt eraan wat je ermee wilt gaan doen en of je zelf handig bent of niet. Ik ben bang dat je om problemen vraagt bij de koop van zo'n auto.
Maarja das mijn mening. Groeten.
|
||||
|
||||
![]() Rechter deur hangt af in ieder geval.
Kijk goed naar eerdere schade, kan typisch zo'n auto zijn die ooit met schade is gekocht en door een of andere handigerd helemaal opgelapt.
|
||||
|
||||
![]() Ergens krijg ik de kriebels bij deze Golf..... Kan me niet voorstellen dat wanneer deze echt 15000 (€??) heeft gekost hij weg kan voor 4000... Dan is er meer aan de hand naar mijn mening.
Natuurlijk, de combi van blok, bak en onderstel is prachtig. Maar die schade.... Is volgens mij meer als dat het lijkt.... Als ie rekeningen van de ombouw heeft en alles tot in de details kan aantonen krijg ik een iets beter gevoel bij de auto. Maar nu, laat maar staan...
|
||||
|
||||
![]() Zit alle dagen in de autohandel ik denk dat je dit beter niet kunt doen!!!
vraag me ten eerste af waarom is de kentekenplaat niet zichtbaar is het een import auto of is hij eerder totaloss geweest. Even vragen om NAP is dat een probleem niet doen!! Verder even op de brug bekijken! banden goed bekijken of ze scheef zijn afgesleten kan duiden op een kromme auto. En bekijken of de deuren goed sluiten!
|
|||
|
|||
![]() Ik zou gewoon eens gaan kijken... en van die schakelaars als je een beetje handig bent zet je er gewoon die van een golf 3 voor in de plaats... verder is het idee wel leuk....
|
|
||||
|
||||
![]() Ik vindt de voorbumper niks, maar wel mooie stoeltjes!!
Idd was FEMME zegt....kijken of je historie kunt achterhalen....is miss sloot auto geweest of idd totaloss en door een handige beunhaas opgeknapt!