![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik was aan t kijken voor een zogenaamde Querlenkerstrebe. dus de veerpootbrug aan de voorkaant onder.
nu staat er bij somige dat ze alleen geschikt zijn voor de 50 pk 60pk en automaat. ik dacht altijd dat deze allemaal t zelfde waren, en dus allemaal op mijn gti zouden passen.. weet iemand of dat waar is. want er worden wel vaker rare vermeldingen gedaan bij ebay die duidelijk verkeerd zijn. |
|
||||
|
||||
![]() zowieso staan er op de foto al 2 verschillende..
|
||||
|
||||
![]() Die 2 wat op die foto staan zijn definitief de verkeerde, passen niet bij een Golf 1 GTI.
|
||||
|
||||
![]() Zo een exemplaar moet je hebben:
![]()
|
|||
|
|||
![]() ok. thnx.
ga ik weer op zoek. |
|
||||
|
||||
![]() Op een golf 1 cabrio zijn deze standaard vanaf fabriek geleverd.
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
alleen vanaf 88 pas vanaf 75 of 90pk.
|
||||
|
||||
![]() ik zoek eentje onderaan voor golf1 gti,maar met een g60 motor in??waar vind ik die?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ook goed ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
neem aan dat t dan afhangt van wat het origineel geweest is.. was het eenautomaat, 50pk of 60 pk, of een met een zwaardere motor |
|
||||
|
||||
![]() Of van een Scirocco 2, deze moet ook passen.
Het is een beetje een kl^$te plaatje, maar ik bedoel de stang welke links onder is getekend.