![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gezocht, nette betrouwbare Golf 2 GTI
- Handgeschakeld - Onderhoudshistorie bekend (van de afgelopen jaren) - metallic lak - 3 deurs - Voorkeur voor een edition - prijs zo rond de 1500 euro (iets d'r boven / eronder mag ook) - minimaal een paar maanden APK, nieuwe APK is een pré - km stand max ongeveer 200.000, minder altijd beter ![]() Verder, moet het gewoon een nette frisse auto zijn. Spoilers/neon/stickers tupperware hokken heb ik geen interesse in. Eventueel inruil van onze polo coupé prego, (07-93) met bijbetaling van mijn kant.
Cabby Last edited by Christiaan : 15-07-2007 at 15:52. |
|
||||
|
||||
![]() moet ie perse metallic zijn? ik zit erover te denken om mijn '86 GTi te verkopen, maar die is wel rood. Verder past ie namelijk mooi in je profiel, alhoewel het geen edition is. Hij is verder helemaal origineel, behalve de uitlaat en een gereviceerd onderblok. Enfin, heel verhaal maar als de kleur je niet aan staat ga ik je daar niet mee vervelen.
|
||||
|
||||
![]() heb eentje staan, blauw metalic, 260000 km wel.
gecleaned, volledig herspoten geweest in 2005. juist achterste wielbogen zijn geblutst door ongeval. |
|
|||
|
|||
![]() je hebt de fotos kom maar eens langs.
![]() en anders succes verder ![]()
|
|||
|
|||
![]() hey ik weet heel misschien nog een compleet originele GTI
is het oude type groen metallic en een originele nederlander zal morgen even wat meer info vergaren voor je