![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb vanavond een nieuwe vw gekocht.
Het is toch weer een jetta geworden, toch makkelijk zo'n grote kofferbak en trekhaak. mis nu toch wel een trekhaak op mijn scirocco ![]() ![]() Vw Jetta 1.6d milieudiesel 44kw 5 bak 201xxx dkm betere foto's volgen nog. ![]() ![]() plannen: verlaging 80/80 sebrings eronder corrado interieur en in de bouwvak wil ik hem zelf gaan overspuiten met de compressor ![]()
|
|||
|
|||
![]() Leuke jetta, plannen klinken goed.
Succes !!
|
||||
|
||||
![]() Ha ,oane je bent me voor ,ik zou ook nog even bij deze jetta gaan kijken ,deze handelaar heeft m al een aantal jaren gehad in z´n voorraad ,maar wilde niet met de prijs zakken!
Enne het is wel een TURBO diesel hé! een milieu wel te verstaan ,maar met een paar kleine aanpassingen heb je zo 70 pk! En wel een beetje mooi spuiten deze keer ,laat ons niet weer zo schrikken zoals met je blauwe jetta toen! deze jetta is het wel waard om een keer netjes te gaan opknappen!Succes ermee
|
||||
|
||||
![]() Leuke daily, 2 deurs jetta vind ik een stuk mooier als de 4 deurs.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik heb een voor een mooi prijsje, hij wou er nu vanaf. moeten nog wel een paar kleine dingetjes aangebeuren, wordt deze keer wel beter dan met de blauwe jetta. deze keer wat profesioneler dan de vorige. en wat betreft de aanpassingen, als je een keer tijd hebt. kom ik wel eens langs cruisen. zaterdag ga ik de auto ophalen en gelijk maar naar moeder aarde brengen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() Ben benieuwd hoe het na zaterdag is, nu nog gewoon standaard
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wit is de sjit Oane, dus NIET overspuiten in een andere kleur. Maar verder is het een leuke basis voor een nieuw project.
Ow ja, las er ff 2 achterdeuren in ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Helemaal mee eens, vind wit 1 van de mooiste kleuren op een Jetta 2 ! Ding gewoon plat en leuk setje wielen, en dan de overige dingen wat je er mee van plan bent ! Maar niet een andere kleur spuiten kerel ![]() Veel succes ermee, benieuwd hoe die straksjes al weer is ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Coole ride!!!
Een witte TD met dikke bumpers! Mooi zo houden! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daar ben ik het ook helemaal mee eens! ![]() Ziet er goed uit Oane, erg gaaf zo'n TD! Succes ermee. |
|
||||
|
||||
![]() "Wit is//wordt het nieuwe zwart"
![]() niet overspuiten dus ![]()
|
|||
|
|||
![]() zal eerst een kijken hoe de verlaging en de velgen tot z'n recht komt.
spuiten kan altijd nog. kan niet wachten tot zaterdag
|
||||
|
||||
![]() Gaaf ding man! En wit is super, niet overspuiten, dat is zonde!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik zou hem wit spuiten.
![]() Nee maar mooie basis hoor! Waar heb je hem vandaan? edit: volgens mij zie ik het al: Kollum?
|
||||
|
||||
![]() Cool
![]() Een Coupe TD in wit MET dikke bumpers !!!!!! Houden in die kleur man voor de rest zijn je plannen goed ![]() ![]() Succes ermee ![]()
|
|||
|
|||
![]() toch maar weer aan de jetta wat voor kleur ga je hem nu spuiten
|
|
||||
|
||||
![]() netta jetta . ben benieuwd naar het verloop van de plannen .
succes .
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() corrado interieur ![]() achterbank moet nog een paar kleine aanpassingen aan zijkanten en goed vast worden gezet ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() moet hem alleen nog even poetsen, al het zwarte in de siliconen fryslan sticker verwijderen op achterkant ![]() achterlichten nog rood spuiten. emblemen terug plaatsen weet het nu zeker hij blijft wit ![]() ![]()