![]() |
|
||||
|
||||
![]() **Merk:** Volkswagen
**Model:** Golf **Type:**GL **Bouwjaar:** 1986 **Carrosserie:** Hatchback 3-deurs **Brandstof:** Benzine **Gewicht:** 825 kg **Kleur:** Beige **Vermogen**: 54kW **Cylinderinhoud**: 1595cc **Kmstand**:165.000 **Apk**:tot 06-2007 **Opties**: Bumpers met chrome bies(org vw) Raamrubbers met chrome bies Org vw schuifdak Org Bruin retro interieur met hoogte verstelbare bestuurders stoel Compleet bruin dashboard **Extra's**: Schroefset Heldere koplampen Geheel rode achterlichten Smoke knipperlichten Dikke gti onderlip Stalen lipje van een jetta in de grill Dikke kenteken platen Alle org onderdelen worden er bij geleverd!!!!!! **Reeds vernieuwd**: Koppeling,drukgroep,druklager Toplagers van de voorschokbrekers En auto heeft een beurt gehad!!!! Auto wordt verkocht op stalen velgen met oversized wieldoppen voor meerprijs zijn de clio wielen erbij tekoop Reden van verkoop!!!!!Aankoop motorfiets...... Vraagprijs:999 euro..... ![]() ![]() ![]()
ALS JE WIL DAT DROMEN UITKOMEN, MOET JE WAKKER WORDEN!!!!!!!! ![]() Last edited by blomdegekste : 02-03-2007 at 06:09. |
|
||||
|
||||
![]() Waar ligt near Rotterdam precies?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Is het een 5 bak? En wat voor een schroefset zit er onder? mvg S. Put _________________ MK1 vw haaksbergen |
|
||||
|
||||
![]() het is dat ik een oldtimer dieSel zoek, anders zou ik zeggen KOOPJE...
wat zouden de clio-speedlines moeteN kosten? ![]() Last edited by hajee : 02-03-2007 at 19:46. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
399 geloof ik
|
||||
|
||||
![]() ik heb net gebeld via marktplaats, ik kreeg te horen dat de auto verkocht is!!
KLOTE ZOOI, jammer dat er geen 'te koop' op de speed-meet ophing maar ik ben niet de topic starter.. dus beter even wachten met sluiten ivm met missverstanden
|
||||
|
||||
![]() wilde net al zeggen met die dingen wat je er zo nog allemaal bij krijgt behalve de velgen is dit echt een KOOPJE
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik hoorde net ook aan de telefoon dat ie verkocht is.
Erg jammer... |
|
||||
|
||||
![]() De auto is verkocht en wordt vandaag opgehaald
![]() ![]() Was een beetje veel van het mooie ![]() ![]() Toch bedankt....