![]() |
|
||||
|
||||
![]() en bij deze mijn bijdrage:
![]() ![]() summerstyle.... :lol: ![]() ![]() ![]() ![]() guess who.... ![]() ![]() ![]() DE REST ONDER WWW.AUTOPICS.MIJNALBUMS.NL
|
||||
|
||||
![]() jammer van het slechte weer zeg.
|
|
||||
|
||||
![]() Jammer van het weer, verder een geslaagde meeting
![]() ![]() ________________ MK1 vw haaksbergen |
|
||||
|
||||
![]() tja een beetje regen mocht de pret niet drukken . was een geslaagde meeting om het nieuwe seizoen mee te openen .
onze complimten aan de organisatie ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja was erg gezellie
Heb mijn oude golf weer gezien en zag er weer erg leuk uit.....
|
|||
|
|||
![]() Het weer was goed s'middags!
![]() Veel bagger gezien maar ook serieus spul! Was een leuke meeting en lekker dichtbij ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Was een leuke dag, alleen beetje jammer van het weer maar de auto's maken het allemaal wel weer goed
![]() Hier een aantal pics: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vond het ook zeker geslaagd.. 1e prijs gewonnen met de camper..
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() Sjampoo een nieuwe ride?
|
|||
|
|||
![]() de foto's
hier een voorproefje ![]() ![]() was echt gezellig weer lekker bijgepraat en veel mooie wagens gezien , heeft iemand trouwens nog foto's van die rooie die die hawai kettingen uitdeelt die was LEKKER :lol: :lol: ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Jammer dak er niet bij komt zijn
![]() En nogal klotenweer :schocked: Maar zo te zien echt een goeie opkomst! BTW: ![]() ![]() Van over de grens komt ook altijd heel mooi spul! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() was er lekker druk ..het weer zat eerst niet mee maar er kwam later zo wat een zon te voorschijn
![]() ...was leuk volgend jaar weer ![]() ![]() ![]() ![]() gebr rood met witte stippen ![]() Last edited by voklswien : 25-02-2007 at 19:43. |
|
||||
|
||||
![]() Zeker geslaagde meeting
![]() Als volgend jaar weer is kom ik ook met me scirocco totaal 3 op meeting gezien (eigenlijk 4 maar 1 stond bij ticheloven op wagen) |
|
||||
|
||||
![]() kom kom kom wat maakt een beetje regen nou uit, we zijn toch niet van suiker
![]() paar forumwagens gezien, alleen te weinig ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik heb ook weer 400 kilometer meer op de teller staan!
![]() maar was een geslaagde meeting! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
auw auw auw! ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() hier ook pics http://p2.forumforfree.com/hier-vp10400-lsdteam.html#10400
wel eerst effe registreren hier een voorproefje ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ook de ijscoman heeft zich ondanks het slechte weer toch prima vermaak, was weer een leuke oefening voor de zomer
![]() Het enige probleem is dat ik geen foto gemaakt heb voor mijn eigen fotoalbumpje van alle meetings die ik bezoek ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zag er leuk uit, probeer al drie jaar om te komen maar het lukt me steeds niet
![]() |