![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben een tijdje afwezig geweest, maar ben toch weer terug.
Ik was bezigmet mijn golf, maar nu heb ik vorige week een ongeluk gehad in Parijs. Zie foto... Ik heb echter zaterdag een nieuwe golf 2 gekocht. Het betreft een Pasadena in metallic donker blauw, met zeer strakke lak en 96.000 km op de teller. Er gaat niks aan veranderen, alleen een schroefset en andere velgen. Velgen ben ik nog niet over uit, maar hoogstwaarschijnlijk komen er RM's onder. Tips zijn altijd welkom... Bijdeze: nieuwe:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat zeg ik ook altijd ![]()
|
||||
|
||||
![]() Veel succes ermee
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Verder alles goed met jezelf!? Maar dat je er niet veel aan gaat doen, ik zet er inderdaad mijn vraagtekens bij
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Een hele nette opvolger voor de Rode.
Wel jammer van de rode zag er netjes uit. idd verder alles ok met jou zelf.? |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt! Ik had zelf helemaal niks en de bijrijder ook niks, was maar een kleine stoot naar voren, viel echt mee gelukkig. Ik schoof wat onder een oudere bestelbus, vandaar dat de schade wat hoog zit.
Wat betreft: "Er gaat niks aan veranderen, alleen " heb je misschien wel eens gelijk in, laten we het dan maar houden op: "ik wil het liefst origineel houden en wel erg laag met leuke originele velgen". Uiteraard ben ik nu snel opzoek naar velgen, dan staat op de eerste plaats. dus als iemand nog leuke 1 of 2 delige bbs'en heeft liggen, laat maar melden, het liefste opknappers met banden (2delige dan). Daarnaast zag ik een schroefset staan (nieuw) bij te koop op dit forum... misschien wel iets voor kerst ![]() Groet
|
||||
|
||||
![]() schroefset Supersport komt nu dichtbij... Ga hem denk ik dit weekend al ophalen (NIEUW)
eveneens BBS rm's die ik ga opknappen (maar zie ze nu nergens te koop staan...), heb nu een wintersetje gekocht zwart 14 inch staal met winterbanden. Tevens even een nieuwe Antenne erin gezet (kabeltje trekken was nog niet zo eenvoudig) foto's volgen pas als de schroefset eronder zit :P
|
||||
|
||||
![]() schroefset gekocht!
|
|||
|
|||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad, foto's!
|
|
|||
|
|||
![]() op marktplaat kwam ik net een opknap set bbs en tegen voor 350
staan onder de vw onderdelen !!! p.s knap bakkie |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb ze zien staan, heb een mail gestuurd. ![]() foto's volgen morgen ![]()
|
|||
|
|||
![]() ik heb nog opkappers te koop voor 350 euro bbs rm evt heb ik ook gepolijste ringen voor je
jammer van de rooie auto sucses met de blauwe |
|
||||
|
||||
![]() zal je even PB sturen
|
|||
|
|||
![]() gaat niet door voorlopig dus bbs wielen heb ik nog liggen evt
|