![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Aangezien wij vanaf 2006 ons hebben voorgenomen om nooit meer naar een Automaxx evenement te gaan (We gingen altijd naar de Summer Edition), zijn we op zoek naar een leuke weekend meeting waar we dit jaar heen kunnen gaan. Mooi een weekendje weg met de Einsers ![]() Nu wilde ik graag van jullie de mooiste meetings weten die echt de moeite waard zijn om een weekendje te zitten, en de meetings die jullie afraden ![]() Dus kom maar op met jullie voorstellen! Het liefst Nederlandse meetings, maar Duits (of heel eventueel Belgisch) mag ook ![]() Elk voorstel zal ik bij ons in de groep gooien en dan zullen wij er wel uit komen ![]() NB: Ik vraag dus om meetings waar we in 2007 allemaal heen kunnen, en GEEN gezever over Automaxx dit en dat. BVD... |
|
|||
|
|||
![]() WORHERSEE 2007!!!!!
Denk dat 99% van de mensen hier het met me eens zijn dat dit de meeting voor water gekoelde vw's is ![]() |
|
|||
|
|||
![]() WORHERSEE 2007!!!!!
Denk dat 99% van de mensen hier het met me eens zijn dat dit de meeting voor water gekoelde vw's is ![]() Automax ![]() |
|
||||
|
||||
![]() De See is alleen geen weekend-meeting. Maar ik ga er wel weer heen
![]() VW-Mania is voor mij de weekend-meeting!!!
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mania
|
|
||||
|
||||
![]() ok....
DUB05 en MANIA.... Nog meer? Watergekoeld AUB (of gemengd ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Engeland wat??? Edition38 meeting........
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dude... ![]() Ga je mee? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Weekend valt wel lekker, heb altijd vakantie eind Augustus begin September ![]() En aangezien Spa in de plannig stond.... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() mag ik ook mee....
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Weet niet of ik wel met een lompe boer die kant op wil gaan ![]() @veedubprins: Ik denk niet dat ik de rest van de watercooled gasten meekrijg, dus dat zou misschien nog een optie om alleen met Jennie heen te gaan... Als jij heengaat, neem je Henrike dan ook mee? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nou, ik vind het eigenlijk helemaal niet zo'n heel slecht idee ![]() Als ik de vrouw zover krijg...? ![]() Oja @ Lompeboer: ARJAN ONLY |
|
||||
|
||||
![]() Worthersee
VW Mania VW Blasen Lausitz Edition 38 enz enz
|
|||
|
|||
![]() Quote:
haha ok! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Edersee
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zijn hier al data van?? Aan gezien Spa uitvalt... En is er ook weer een MIVW meet in 2007?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zeker!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nog geen datum?
|
||||
|
||||
![]() vwteam was super geslaagd voor een eerste weekend meeting wij zullen er daar opzeker weer bij zijn...
vwdays clastres in Frankrijk heel leuk om mee te maken...