![]() |
|
|||
|
|||
![]() mischien een heel stome vraag maar hoe zie je of het een echte golf (cabrio) gti is ?
ps ne cabrio herken ik wel dus da moet je me niet uitleggen :p zal wel speciale kenmerken hebben die een gewonen niet heeft maar welke ! morgen ga ik zien naar eentje bouwjaar is 93 dus zou het graag snel weten ![]() ps waar zeker op letten bij een cabrio het zelfde als bij ne gewone golf1 ??? of nog andere plaatsen ?? alvast thanks |
|
||||
|
||||
![]() Ehm, zal wel op het kenteken staan toch?
|
|
|||
|
|||
![]() Er bestaat geen 'echt golf 1 cabrio gti'. Wel 1 die veel er op lijkt, de GLi namelijk. Wil je echt de specs en de bijzonderheden weten raad ik je aan ff op doppel-wobber.de te kijken.
Kom je heel stuk verder. |
|
||||
|
||||
![]() GLI's werden in het begin van de jaren 80 geleverd.
93-er's hebben voornamelijk de 98 pk van 2H in het vooronder liggen. Een enkele heeft de 112pk DX. En die motor zat in de dichte Golf GTI.
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! Last edited by Jeff : 10-06-2006 at 22:03. |
|
||||
|
||||
![]() aantal kw op het kenteken.
|
||||
|
||||
![]() Een Cabrio GTI zul je niet vinden met het bouwjaar 1993...toen werdt idd zoals Jeff schrijft bijna alleen nog de 72 kw digifant motor geleverd.
Dit is overigens wel een veel en veel fijnere en betrouwbaardere motor tov de "oude" GTI motor.
|
|||
|
|||
![]() oke ik dacht wel dat het zoiets moest zijn.
en toch zetten er veel hun golf cabrio te koop me gti erbij dus ! dus ne gti bouwjaar 93 bestaat dus niet goed dat ik het weet ! thanks als der nog iemand tip heeft waar je moet op letten buiten de kap enz hoor ze graag of is het gewoon de zelfde ziektes als een golf 1 ? greetz |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dit is een 2H motor met 98 pk.
|
|||
|
|||
![]() oke bedankt dan weet ik dat ook al weer
![]() |
|
||||
|
||||
![]() En op gas???????
Haal je dat eruit???????? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
tja ik denk toch met de prijzen wat brandstof nu kost dat je het er snel uit kan halen ! straks proberen te gaan zien naar de golf ! greetz |
|
||||
|
||||
![]() ik weet niet hoe ie er verder uit ziet maar voor een auto met gas en waarschijnlijk ook veel gelopen en waar onder de motorkap niet eens is meegespoten toen ze hem een ander kleurtje hebben gegeven vind ik het nog wel redelijk wat geld..
interieur en deurpanelen zijn volgens mij ook niet van een 93er(ouder) ik zou er eerlijk gezegt niet zon vertrouwen in hebben als ik alleen die 2 fotootjes zie. let goed op vooral bij cabrios dat je geen half geknutseld hok koopt is beetje zonde van de centen. kan me ook vergissen hoor. Groetjes twan |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() nieuwe kap moet er ook op als ik goed zie maar daar weet ik wel iemand voor
![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo ziet die auto wel netjes uit, maar waarom hebben ze hem ook niet meteen nieuw(dezelfde kleur als buiten) gespoten onder de motorkap? Dat is tamelijk dom
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
tja dat wel en voor welke reden ? roest ongeval ??? of gewoon laten spuiten omdat de lak slecht was da kan ook maar je weet wel nooit echt de reden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() vind het veel geld hoor...vooral gas...neiuwe kap...zou het niet doen
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dus..... ![]() |