![]() |
|
||||
|
||||
![]() Is er 2e paasadg ergens nog wat te doen ??
|
||||
|
||||
![]() eieren rapen....
|
|
||||
|
||||
![]() sleuteldag bij ons thuis... kom maar langs hoor
![]()
|
||||
|
||||
![]() Eerste is toch oval race in Ter Apel? Daar ben ik te vinden...
Tweede paasdag = (rauwe) Eierwerpen (en weer vangen) ![]() Meubelboulevardje een idee? ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Opendag huize/appartement koebrugge en de gehele dag Fietsenshow??????
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zou haast niks willen zeggen ![]() Ovalrace is de eerste paasdag (16 april)... Zie ik je daar wel ff ![]() Maar moet wel goed opletten, want een kameraadje doet dit jaar ook mee ![]() In een vette polo3 coupe |
|
||||
|
||||
![]() of autocross in baarle nassau.. ook altijd een succes!
|
||||
|
||||
![]() 3e paasdag circuitdag @ Zandvoort, dus dat word 2e paasdag de auto nog wat prepareren.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Van Eekad toch? Met zijn groen en blaauwe bolide? Ik ben bezig ook een racer te kopen, maar daarover ben ik nog in onderhandeling
|
||||
|
||||
![]() Quote:
WTF is Eekad???? En hoe weet jij dat ie groen blauw wordt ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Eekad racing... ![]() Enne, gast! Ik weet toch alles ![]() (heb de laatste tijd alleen maar racers gezien, want iedereen wil hem nog voor de 16e klaar hebben, hahaha! Maar deze auto kende ik via Koppie-kapot ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik zal je helpen lex ! ![]() Je mag natuurlijk altijd langs komen ![]()
|
||||
|
||||
![]() hmm puzzelrit van HyperTuning! Heb k wel zin in
![]()
|
||||
|
||||
![]() We kunnen ook gewoon zelf wat regelen? Gewoon een Meet&Greet ergens...
|
||||
|
||||
![]() Moet werken 2e paasdag...beurs afbreken....
Maar wat Jopie zegt...Ist een beetje weer cruise ergens naartoe en meet mekaar...beetje ouwehoeren over veewees met bakkie erbij is altijd goed toch.... grtz...Vic..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
www.vwshows.info .. zou als het goed is bij je favorieten moeten staan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hmmmz ![]() Lijkt me een beetje raar dat ik daar nog nooit van gehoord heb ![]() Anyway, die van Jan wordt ook blauw/groen ![]() ![]() En who the f*ck is Koppie-kapot ![]() Of bedoel je die jongens die altijd in de schuur zitten bij BB Engeneering? |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() daar ga ik heen !!!
|
|||
|
|||
![]() oldtimer festival in venhuizen op beide paasdagen er is ook een hal met luchtgekoelde auto's !
ik ga daar heen elk jaar weer leuk |