![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop:
Tuningschips van Bolku Tuning voor alle Digifant motoren. 2H ( cabrio), PB, PF ( Golf 2 GTI), PG ( G60). Voor de G60 ook chips van SLS, VW Motorsport en JD Engineering. Ook speciale onbegrensde chips voor deze motoren, deze gebruik ikzelf vaak bij ombouw van 16V met digifant. Prijs van alle chips: € 75,- incl. montage en afstellen. 06-52356776
|
|||
|
|||
![]() ook chips voor g40 misschien
|
||||
|
||||
![]() Ja, speciaal voor Pepie!
![]() Dat wist je toch al? Voor de G40 heb ik geloof ik een 20 tal varianten... Bel me anders even; 06-52356776
|
||||
|
||||
![]() heb je ze ook voor een gti 2.0E 8V uit 94 zoon chip is er een die siemens kast zit
037 906 024 ag |
|
|||
|
|||
![]() wat kan verwachten kwa pk`s voor mijn g60
|
|
|||
|
|||
![]() Hallo, vriend van me vraagt of er een chip bestaat voor een golf 2 1800 16v type KR?
Mvg Sebbe |
|
||||
|
||||
![]() Hoi,
Chips voor de Golf 3 heb ik niet. De vermogenstoenam bij een G60 is rond de 15 pk, afhankelijk van wat er verder aan de motor gedaan is. Een 16V KR heeft geen echte computer, ik heb er dus ook geen chips voor. Ik weet wel dat G Force de computers van de KR kan aanpassen zodat het mengsel rijker wordt. Ik kan bij een KR wel de doseur aanpassen, heeft ook behoorlijk wat vermogenswinst!
|
|||
|
|||
![]() nou de mijne is vorige week door jeroen gechipt en moet zeggen damn wat een verschil
loopt beter pakt beterop super gewoon jeroen nogmaals bedankt |
|
||||
|
||||
![]() Wat voor een vermogenswinst kan de chip voor de 2H motor betekenen? (misschien handig om even te melden, ook voor anderen?)
|
|
||||
|
||||
![]() ook toevallig een chip voor een motor met code ABS??
|
|
||||
|
||||
![]() Hoi,
Nee, sorry, ik heb geen chips voor de ABS motor. Wellicht in de nabije toekomst... Hoeveel vermogenswinst je met de chips voor de 2H krijgt kan ik je niet met zekerheid zeggen; de chip is ooit op maat gemaakt bij een zeer bekende tuner in een cabrio die ik ooit van een andere motor en nog wat extra's had voorzien. Het verschil is duidelijk merkbaar, de motor wordt veel levendiger en wil graag toeren maken. Ik schat dat het zo'n 10 pk scheelt, maar wat veel belangrijker is dan die paar pk's is dat de motor echt veel beter loopt met de chip. De prijs is met inbouw en als je niet tevreden bent is het bij mij altijd zonder gezeur geld terug! Vraag maar eens op www.golfcabrio.com wat de ervaringen zijn met deze chip.......