![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo na een klein jaartje hier te hebben rond gesurfd, vindt ik het toch wel zo netjes om me via deze weg ff voor te stellen.
de meesten zullen mij wel kennen van het andere forum waar ik actief ben. ik ben robin bergman alias fabian, woonachtig in zwolle, 31 lentes jong. en als grote liefde vw, dat met de paplepel is ingegoten(ouders rijden ook al meer als 30 jaar vw). mijn eerste auto was een renault 5 TD die mij geschonken was en zo als het spreekwoord zegt : een gegeven paard........ ik heb 2 jaar met plezier en het 5je gereden maar daarna begon het vw virus toch te kriebelen. dus het 5je in geruild op een witte mk2 1.6 TD pasadena. daarna heb ik een mk3 8v gti gekocht en deze heb ik na enkele jaren weer ingeruild tegen een andere mk3 8v gti. ook heb ik toen een mk1 1.6 cab. cabrio er bij gekocht. deze heb ik ook weer verkocht en heb nu nog de mk3 8v gti en een mk4 v5. hier een paar foto's van mijn auto's : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ik heb dus als hobby's vw(en alles wat er in/omheen hangt) en fotografie(freelance). zo nu weten jullie globaal dus wie jullie voor je hebben. groeten robin AKA fabian Last edited by fabian : 24-02-2006 at 12:25. |
|
||||
|
||||
![]() He Robin,
Netjes voorgesteld kerel !!! Mooie foto's !!! En welkom hier. Grtz............ LRR
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit !! en welkom
Groeten Jasper
|
|||
|
|||
![]() welkom op het forum, leuke wagenpark heb je.
|
||||
|
||||
![]() Welkom en mooie V5 heb je die wielen staan btw ook super!!!!
|
||||
|
||||
![]() Welkom! enne.... hou je toevallig van zwarte auto's?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mm volgens mij is er maar 1 zwart!! |
|
||||
|
||||
![]() Welkom kerel....
Dacht al bekende naam....en ook bekende auto!! have fun hier!!! grtz..Vic..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zondag rond de klok van half 12 bij het restaurant het ''engelse werk'' voor de club info meeting... dat was het smsje.! dus als je er ook bent.! denk dat vinnie het 1 en ander geregeld heeft ! greetz Ronald |
|
||||
|
||||
![]() hou het ontopic, het is hier geen chatbox!
|
|
||||
|
||||
![]() Welkom!!!
zwolle dus!!! Kom uut heerde ikke! heb je auto,s nog niet zien rijden!!kom er regelmatig. veel plezier hiero!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
sorry... ![]() ![]() maar ja, in ieder geval wel donkere auto's ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kleur maakt mij niet zo veel uit, er zijn veel strakke kleuren ![]() |