![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo mede vw,ers
ik ben frank kom uit apeldoorn ben helemaal verslaaft aan vw we hebben een golf 1 cabrio van 92 een acapulco uitvoering waar van er zeer weinig van zijn in nederland wat is er aan gedaan nieuwe kap zonder achterruit 7 en 8,5 J bbs met vergulde boutjes en logo,s diverse delen op nieuw gespoten wegens beschadeging leer geplaatst audio er in hier ff een paar pics hier mijn cabrio ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en hier mijn golf vr6 syncro variant 3 van in nerderland 190 pk van 96 alleen embleem loze gril en votex koplampset er in aan gezien iedereen al met type 4 look rijdt en de rooie albert heijn cruiser van de vrouw heb het hele wagenpark van de week in de meguiars gezet en glimmen als de ziekte nu ![]() ![]() laat maar horen wat je er van vind |
|
|||
|
|||
![]() oja de achmet eind demper is er onder uit zit nu een beschaafd s-line pijp onder
|
|
||||
|
||||
![]() woon je in de wijk de maten?, dan heb ik je auto's wel eens gezien
|
||||
|
||||
![]() Kijk ziet er goed uit! Alleen een min puntje... Zet er eens andere kenteken platen op! Gewoon die met de dikke luxe letters!! Ziet de auto er direct een stuk sjieker door uit
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja klopt maar je kunt me overal tegen komen zwerf overal rond hahahaha |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ok gaan we bestellen heb je helemaal gelijk in ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo fietsenmaker ! jij hier
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ziet er allemaal goed uit hoor !!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dan woon je in de dreven toch? heb bij de gemeente gewerkt, reed ik hele dagen op de grasmaaier
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hey ouwe spaken spanner ![]() binnen kort eens een bakkie komen doen in die toko van je ![]() ![]() en j.l ik woon in de donken maar hebben geen gras alleen betonias ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik vind de variant helemaal top! Naar mijn idee zouden BBS wielen er beter onder staan, maar over smaak..... gaan we niet twisten
![]() |
|
||||
|
||||
![]() hahahaha das altijd goed ! koffie is altijd klaar !
ik ga maar eens naar huis ! de groeten
|
||||
|
||||
![]() leuke rides....zit die bra er altijd op?
|
|
|||
|
|||
![]() jeps die zit er altijd op en krast niet en verkleurt ook niet
|
|
||||
|
||||
![]() Frank het zijn Morette lampen
![]() Staan goed maar dat was ik zelf ook al achter ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ff wat specs ALGEMEEN nieuwprijs € 34.757 afleveringskosten n.v.t. wegenbelasting 3mnd € 117 - € 138 carrosserie 5-deurs, stationwagon transmissie 5 v, hand brandstof benzine algemene garantie 1 jaar, onbeperkt carrosserie garantie 6 jaar introductie augustus 1995 einde januari 1997 MOTOR aantal cilinders 6 kleppen per cilinder 2 cilinderinhoud 2861 cm3 boring x slag 82,0 x 90,3 mm compressieverh. 10,0:1 max. vermogen 140 kW (190 pk) 5800tpm max. koppel 245 Nm 4200tpm brandstofsysteem multipoint injectie klepbediening ohc turbo nee katalysator geregeld ONDERSTEL aandrijving voor+achter wielophanging voor onafh., McPherson wielophanging achter semi-onafh. vering voor schroefveren vering achter schroefveren stabilisator voor ja stabilisator achter ja remmen voor gev. schijven remmen achter schijven bandenmaat 205/50VR15 draaicirkel 11,0 m MATEN & GEWICHTEN lengte 4,34 m breedte 1,70 m hoogte 1,41 m wielbasis 2,48 m spoorbreedte voor 1,45 m spoorbreedte achter 1,43 m massa leeg 1340 kg max. toelaatbare massa 1860 kg laadvermogen 520 kg aanhanger geremd 1500 kg aanhanger ongeremd 700 kg kogeldruk 50 kg dakbelasting 85 kg inh. bagageruimte 340 - 1300 l inh. brandstoftank 65 l PRESTATIES topsnelheid 222 km/h acceleratie 0-100 km/h 8,1 s verbruik binnen beb. kom 0,0 l/100km verbruik buiten beb. kom 0,0 l/100km verbruik gecombineerd 10,6 l/100km CO2 uitstoot - g/km VEILIGHEID ABS-remsysteem ja remkrachtverdeling nee remassistentie nee airbag bestuurder ja airbag passagier ja zij-airbags € 306 hoofd/gordijnairbags nee tractiecontrole ja stabiliteitsregeling nee COMFORT centrale deurvergrendeling ja keyless entry nee elektrische ramen ja, voor & achter stuurbekrachtiging ja cruise control € 708 airconditioning € 1.112 links/rechts gesch. temperatuurreg. nee parkeersensor nee INTERIEUR hoogteverstelling stoel ja, best. & pass. lendensteun stoel nee elektrische stoelverstelling nee verwarmde stoelen € 409 sportstoelen ja met leer bekleed stuur ja verstelbaar stuur ja, hoogte leren bekleding € 2.526 hoofdsteunen achter € 303 neerklapbare achterbank ja, in delen middenarmsteun nee automatisch dimmende binnenspiegel nee leeslampje(s) ja, voor verlichte make-up spiegel nee regelbare dashboardverlichting ja toerenteller ja dagteller ja koelwatertemperatuurmeter ja buitentemperatuurmeter nee boardcomputer ja audioinstallatie nee stuurwielbediening voor audio nee navigatiesysteem nee EXTERIEUR interval ruitewisser ja, regelbaar lichtmetalen velgen € 923 schuif/kanteldak nee metallic lak € 421 meegespoten bumpers ja getint glas ja elektrische spiegels ja, en verwarmd inklapbare buitenspiegels nee mistlampen voor ja automatisch inschakelende verlichting nee xenon koplampen nee koplampsproeiers nee inbraakalarm nee voor verdere vragen roep maar voor meer fotos http://fgtje.mijnalbums.nl/ |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja klopt maar er staat ook votex in maar het zijn morrete lampen klopt als een bus maar zijn ook door vw geleverd dacht ik |
|
||||
|
||||
![]() eeuuuuhhh, zoveel specificaties bedoelde ik ook niet...
![]() maar meer in de zin van, airco, schuifkanteldak, verlichting, etc.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
owwwwwwwww climate morrete koplampen a8 wielen geen leer geen schuifdak embleemloze gril abt gechipt 3cm verlaagt met apex veren speciaal voor deze auto gemaakt verders eigenlijk weer grotendeels standaard gemaakt na dat ik hem eerst naar mijn smaakt veranderd had maar dit bevalt me beter zo mooier |
|
||||
|
||||
![]() denk dat nu ongeveer alles vd variant geweten is
![]() mooie wagens, doe zo verder ![]()
|
||||
|
||||
![]() hey een mede apeldoorner
![]()