![]() |
|
|||
|
|||
![]() DOM DOM DOM....
ik ga ff een rondje rijden met de auto van mijn vrouw en dan overkomt me dit.. En wat minstens zo erg is ... dat het ook nog me eigen lompe schuld was!!!! De foto"s heb ik in gallery gezet maar ik weet nog steeds niet hoe ik ze hier krijg. Als iemand dat zou willen doen....bedankt. (is een paarse golf type 4) |
|
||||
|
||||
![]() Word pikstraf
![]() |
|
||||
|
||||
![]() aub.
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Dank.u.wel. mijn dank is groot.
|
|
||||
|
||||
![]() zo dan das niet zo mooi...
kost weer een leuke duit om hem netjes te maken... succes ermee bosje bloemen is wel op zijn plek denk ![]()
|
||||
|
||||
![]() als je een foto upload staat er na het uploaden een BB Image Code: [img]bla bla[/img]
in het venster dat er verschijnt...je geuploaded foto ziet je en daar onder die bb image code.... Maaruh Damn wat is er gebeurd? ik ziet dat ie nu bij van lint staat dus gaat weer goed komen met de golf ![]()
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
|||
|
|||
![]() Zal wel goed komen met de golf maar niet meer bij mij.
Er zit een behoorlijke financiele schade aan en ik heb van iemand een bod gehad op de auto wat ik niet kon weigeren,dus zodoende heb ik hem verkocht. |
|
||||
|
||||
![]() das kut
![]() maar hoe heb je `t voor elkaar gekregen dan?
|
|||
|
|||
![]() Tja hoe heb ik het voor elkaar gekregen?
Ik nader een kruispunt en stop om links af te slaan en er kwamen links enige auto"s aan,enige tijd wachten tot er een gaatje ontstond en jahoor links kon het,kijk naar rechts komt niks (dacht ik) gas erop en gaan.......BOEM ...ai...... ga nie goe !!!Kwam er wel iemand aan niet gezien..DOM DOM DOM !! En deze schamt de hele zijkant van mijn auto,gelukkig geen gewonden alleen materieele schade. Conclusie:Voortaan beter opletten en geen auto van vrouw meer pakken. Schadebedrag 7200 euro. |
|
||||
|
||||
![]() Wat MEGA klote voor je, en je vrouw uiterraad...!! Wie van jullie gaat er nu fietsen...????
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]()
|
|||
|
|||
![]() 7200 wat ze overdrijven man bij een verzekering bumper en achterscherm vervange beide portieren krijg je nog wel uitgedeukt en gespoten. Voor de kleur spuiten ze motorkap en lv scherm mee zit je echtniet aan 7200 maarja tis toch spijtig vond t een net golfje ooknog een v5
![]() |
|
||||
|
||||
![]() meest erge is toch die koplampsproeier die eruit is :p
Best naadje dit... shit happens
|
||||
|
||||
![]() Jammer van dat mooie apparaatje
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Er is meer schade wat je zo op het eerste gezicht ziet.
Wielophanging en aandrijfas krom-...koplamp beschadigt (xenon) achterwiel staat ook niet helemaal recht...achterpaneel moet vervangen worden dorpel is ook beschadigt. Dus alles bij elkaar een dure reparatie. |
|
||||
|
||||
![]() En dan word het wel duur ja, kijken wat voor tijd erin zit :s
|