![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() waar blijven die foto's Niels, Leon?????
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De foto's!!! ...een voorproefje, de rest staat natuurlijk weer op AirMighty.com! Een hele goede, gezellige en drukke meeting zo aan het einde van het luchtgekoelde seizoen! He-le-maal super en bedankt iedereen voor de opkomst in het hele afgelopen jaar!! In 2006 gaan we het natuurlijk weer overdoen, voor de data's en ander nieuwtjes moeten jullie maar gewoon de Aircooled Cruise Night website in de gaten houden ...we hebben namelijk voor 2006 weer wat nieuwe dingen in petto!! ![]() Maar bij deze weer de foto's van de laatste ACN van 2005, het was weer gezellig! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 60 foto´s zijn te vinden op AirMighty.com... enjoy!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wederom leuke foto's Niels. De nachtstand van je foto-camara doet 't goed! |
|
|||
|
|||
![]() Was wel ff gezellig.
![]() btw, is dit de enige foto waar bien dur notch opstaat ?? ![]() komt ze eindelijk weer eens een keer, en dan maak je er geen foto van !! zeker met die turtleback's eronder, is het wel een auto die het waard is om op de foto gezet te worden, toch ?? rest van de auto's had ik afgelopen acn's al gezien ... |
|
||||
|
||||
![]() Zo, was zeker weer gezellig! Veel teveel mensen (veel) te kort gesproken. Leuke opkomst ook! Was goeoed.
![]() @Gert: Waar blijft 'de foto'? ![]()
|
||||
|
||||
![]() OOPs .. komt er aan
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ach ja, smaken verschillen he?? Had hem ook niet naast die van bob moeten zetten, dan valt hij gelijk in het "niets".... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Want ?
|
|
||||
|
||||
![]() omdat dat ding van bob zo verschrikkelijk vet is!!!!!!!!!!
![]() die van jou ook hoor bien ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
www.weedeaters.nl Last edited by Toby : 05-10-2005 at 09:27. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() mee eens!! Het was trouwens wel weer leuk, die schoolborden kubel was echt lachen trouwens ![]() Mooie foto's Niels trouwens. Zeker omdat het best wel donker was. |
|
||||
|
||||
![]() Was inderdaad leuk, beetje kort maar toch de moeite.
![]() Helaas ook veel mensen dus blijkbaar niet gezien..maar goed volgende keer beter. Die auto's die ik gezien heb vond ik wel gaaf, zeker die brilkever (is die niet van L21 ofzo)? Daan nog bedankt voor de cola, en vergeet je niet de moeren aan Dennis te geven? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Seauu.............
Net thuis ![]() ![]() Na de ACN met Don (VW barn) en VA-nessa wezen stappen in de skihut ![]() Was errug gezellig ! Rond 7 uur waren we thuis, waarna ik door vanes nog onder handen ben genomen met scheerschuim en een veertje ![]() Dus mijn foto's volgen nog later op de dag, eerst maar eens een sloot koffie naar binnen werken ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Waarom heb je er zelf geen foto van gemaakt dan ?? ![]() Ik heb er een hele dikke foto van gemaakt iig, maar zoals ik al zeg......die volgen later ![]()
|
||||
|
||||
![]() haha bakkie op!
![]() altijd lekker, bakkies doen op dinsdag.......
|
||||
|
||||
![]() op dinsdag een bakkie doen tot in de morgen is een woensdag zonder zorgen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tsja... ik zat vanmorgen ook al ffies te bedenken waarom ik die foto niet had gemaakt... zeker wel gedacht maar toen kwamen er weer wat mensen ouwehoeren en ben ik het waarschijnlijk vergeten... stom, stom, stom!! Het blijft een supper bakkie namelijk, vooral met die velgen... maar dat had ik Bien al gezegd! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hahah das beter dan met scheerschuim en een stoel ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wij zijn benieuwd ouwe dronkaard ![]() ![]() jij haar ook nog terug gepakt?????
|
||||
|
||||
![]() ![]() |