#1
|
||||
|
||||
Aansluiten achterruitverwarmingschakelaar US-lights
Hey iedereen,
Ik had een vraag over het aansluiten van mn us-lights op een schakelaar van achterruitverwarming. Deze schakelaar zou dan door t ledje in de knop meteen aan kunnen geven of ze aan staan of niet. Schakelaar heeft 5 polen, maar ik weet niet welke draad waar moet komen. Misschien dat een van jullie dit ooit al eens zo gemaakt heeft of er meer van weet. alvast bedankt!
__________________
Previous: VW Golf II, VW Polo 6N, VW Bora TDI & VW Lupo TDI Recent: VW Golf 7.5 Variant GTD & VW Golf 1 GTI 2.0 16v Assumption is the mother of all fuckups.. |
#2
|
||||
|
||||
Staan er nummers bij de aansluitpunten?
|
#3
|
||||
|
||||
Ik heb het vorig jaar nog gedaan op een achter ruit schakelaar bij mijn Polo die ik toen had.
Uit mijn hoofd heb je een plus en min nodig voor de schakelaar zelf en het lampje van de schakelaar en de plus van de US lights komt er ook op volgens mij uit mijn hoofd had ik er drie draden op zitten als ik het verkeerd heb moet iemand me maar ff aanvullen Volgens mij zaten de plus en min voor de schakelaar bovenin en daaronder de + van de us lights.
__________________
Mensen met verstand rijden een VW. Last edited by Nico45 : 10-05-2015 at 13:49. |
#4
|
||||
|
||||
@ Erik: Ja bij de polen staan de nummers 1, 2, 3, 5 en 6.
@ Nico: Ik had je topic hierover al gevonden met de zoekfunctie, maar kwam er niet uit welke draad op welke pool zou moeten. Weet overigens wel dat de achterruitverwarmingsschakelaar van een Polo 6n2 gelijk is aan die van een Lupo, misschien dat dat iets helpt.
__________________
Previous: VW Golf II, VW Polo 6N, VW Bora TDI & VW Lupo TDI Recent: VW Golf 7.5 Variant GTD & VW Golf 1 GTI 2.0 16v Assumption is the mother of all fuckups.. |
#5
|
||||
|
||||
Quote:
|
#6
|
||||
|
||||
Ik moet eerlijk zeggen dat er bij mij andere nummers op stonden geen 123456 etc ken je niet iemand die handig is met elektronica die kan zo n schakelaar wel door meten???
__________________
Mensen met verstand rijden een VW. |
#7
|
||||
|
||||
Ja ik zou het zelf evt door kunnen meten, met veel nadenken moet dat ook goedkomen, maar ik dacht als iemand het hier weet bespaar ik me die moeite loop nu al tegen het probleem aan dat ik mn bedrading moeilijk doorgevoerd krijg naar binnen. Normaal moet er wel een rubber zitten waar het bij kan maar hier zit dus ws mn airco voor.. Misschien toch maar de makkelijke weg kiezen en t gewoon rechtstreeks op de stadslichten zetten zonder schakelaar of n gaatje boren en zelf een rubbertje inzetten..
__________________
Previous: VW Golf II, VW Polo 6N, VW Bora TDI & VW Lupo TDI Recent: VW Golf 7.5 Variant GTD & VW Golf 1 GTI 2.0 16v Assumption is the mother of all fuckups.. Last edited by DIXI : 10-05-2015 at 14:44. |
#8
|
||||
|
||||
Mocht je er nou helemaal niet uit komen ik heb in mijn Golf nu gewoon een simpel ledje en een aan/uit schakelaar in gebouwd om de US lights aan en uit te zetten.
Als je de schakelaar niet mooi vind zou je hem ook weg kunnen werken onder het dashboard en alleen het ledje in het zicht houden Het is maar een tip misschien kun je er wat mee???
__________________
Mensen met verstand rijden een VW. |
#9
|
||||
|
||||
Thnx! Die had ik ook al klaarliggen als backup Lijkt er op dat een gaatje boren ook krap wordt, dan moet ik n hoop weghalen om er bij te kunnen met boren. En zoveel is dat schakelaartje me nu ook niet waard :P
__________________
Previous: VW Golf II, VW Polo 6N, VW Bora TDI & VW Lupo TDI Recent: VW Golf 7.5 Variant GTD & VW Golf 1 GTI 2.0 16v Assumption is the mother of all fuckups.. |