Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 15-02-2015, 10:19
golfman's Avatar
golfman golfman is offline
Forum Regular
 
Join Date: May 2011
Posts: 222
Default problem retourleidingen Golf 2 GTD kapot

sinds aantal weken springen gewoon mijn retourleidingen Golf 2 GTD 1.6 kapot een dan spuit er overal diesel in de motorruimte .
mijn monteur zegt omdat ik een AAZ dieselpomp heb gezet de pomp trilt teveel daarom springen ze kapot ..


moet ik misshien andere steun zetten bij deze dieselpomp ..
Reply With Quote
  #2  
Old 15-02-2015, 10:43
Polo1w Polo1w is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,077
Default

Retour zijn dunne slangetjes, bedoel je die?
Of de leidingen naar je verstuivers vanaf de pomp?
__________________
E36 325TDS '96 daily tractor
E30 320i cabrio '90 😎
Twingo 1.2 '01 extra daily
Twingo 1.2 '08 voor de vrouw
Polo 2f steilheck 1.4diesel (1w) is back!
Reply With Quote
  #3  
Old 15-02-2015, 12:22
golfman's Avatar
golfman golfman is offline
Forum Regular
 
Join Date: May 2011
Posts: 222
Default

de leidingen die naar je verstuivers vanaf de pomp gaan deze zijn het ..
waar die rode pijlen die steun heb ik niet vast aan mijn dieselpomp



[IMG]
[/IMG]

Last edited by golfman : 15-02-2015 at 15:46. Reason: foto
Reply With Quote
  #4  
Old 15-02-2015, 15:53
golfman's Avatar
golfman golfman is offline
Forum Regular
 
Join Date: May 2011
Posts: 222
Default

of is er een andere steun waar gij u dieselpomp moet bevestigen .
Reply With Quote
  #5  
Old 15-02-2015, 23:30
Polo1w Polo1w is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,077
Default

Vreemd.
Dat die steun er niet op zit, lijkt mij niet direct een probleem.
Heb je de timing ook versteld, zonder de leidingen ff te lossen?
__________________
E36 325TDS '96 daily tractor
E30 320i cabrio '90 😎
Twingo 1.2 '01 extra daily
Twingo 1.2 '08 voor de vrouw
Polo 2f steilheck 1.4diesel (1w) is back!
Reply With Quote
  #6  
Old 16-02-2015, 06:27
golfman's Avatar
golfman golfman is offline
Forum Regular
 
Join Date: May 2011
Posts: 222
Default

toch trilt mijn dieselpomp enorm veel timing is goed zou bij een andere golfje moeten kijken hoe de steun bevestig is ..
Reply With Quote
  #7  
Old 16-02-2015, 12:37
Polo1w Polo1w is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,077
Default

Kan later wel ff bij m'n caddy kijken.
Maar ik bedoelde dat de leidingen na het verstellen van de pomp altijd ff los en weer vast moeten om de spanning eraf te halen.
__________________
E36 325TDS '96 daily tractor
E30 320i cabrio '90 😎
Twingo 1.2 '01 extra daily
Twingo 1.2 '08 voor de vrouw
Polo 2f steilheck 1.4diesel (1w) is back!
Reply With Quote
  #8  
Old 18-02-2015, 09:38
Rallyegek Rallyegek is offline
VW Addict
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 651
Send a message via MSN to Rallyegek
Default

Als je de pomp vastzet zoals die ook zat heb je er geen last meer van...
__________________
Rallye golf 1989 (10jaren plan)
Caddy mk1 1983 (daily)
Passat variant 1981 (project)
Audi 100 td 1987 (motor donor)
Audi 200 2.1 aut. (vrouwenauto)
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 19:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum