#1
|
|||
|
|||
Vliegwiel 6bak TDI GOLF 4
Gezocht:
Goed vliegwiel voor een GOLF 4 1.9 TDI 85 KW. Volgens mij passen alle LUK 6bak 2massa vliegwiellen voor een GOLF 4. Als je wat hebt graag foto, oude versleten dingen heb ik niets aan. |
#2
|
|||
|
|||
als je weer plezier van je tdi wilt hebben zonder klapperen ed. zou ik geen LUK nemen.
Gewoon een sachs.. Luk is ruk, Het klappert en/of onbelans zit er zo weer in. ik had hem bij een duitse firma gehaald maar weet ff het adres niet meer (kan gewoon online) Als ik erop kom laat ik het je weten (was 380euro kwijt geloof ik incl verzenden) |
#3
|
|||
|
|||
Zit net een nieuwe LUK koppeling in.
Overgens, heeft de GOLF 4 wel een sachs vliegwiel gehad in de 6 bakken? Golf 5 weet ik dat idd wel. |
#4
|
|||
|
|||
yep,
De MK4 is standaard geleverd met Sachs vliegwielen (ik rij een leon met een pompverstuiver 2003 "zelfde basis") Daar zat standaard ook een Sachs in. zie boelm website http://boelm.nl/dubbelmassa-vliegwi...2294003341.html Orgineel nummer van sachs is 2294003341 Gr Wesley |
#5
|
|||
|
|||
Quote:
Dusniet, ik heb een AJM Golf van 2000, en die hebben een LUK set erin hangen... |
#6
|
|||
|
|||
Quote:
ik rij ook ajm, alles bij boelm gekocht van sachs en alles past koppeling drukgroep incl vliegwiel. de vliegwiel van sachs zal waarschijnlijk iets groter ogen als jou standaard maar alles past zonder probleem |
#7
|
|||
|
|||
ohw mijn fout dan.
Dacht dat alle PD's met Sachs vliegwielen geleverd waren. Igg overgaan naar Sachs is geen probleem zoals hierboven aangegeven. En ze gaan veel langer mee. Ik rij alweer 80000km met minimaal 460nm koppel (inmiddels 491nm met wmi ruim over de 500nm) |
#8
|
|||
|
|||
Dat is het probleem ook niet, je kan alles overzetten naar Sachs.. alleen er zit net een nieuwe koppeling in! Bij GOLF 5 doen we dat ook regelmatig, van LUK set naar Sachs..
Maargoed, k zoek dus nog steeds een Vliegwiel van LUK voor een GOLF IV 6bak! |