#1
|
|||
|
|||
probleem met ?relais?
Hallo iedereen,
Daarnet was ik samen met een vriend aan het sleutelen aan zijn golf 1. Het is een 1.1 (eind jaren 80). De motor was aan het draaien en toen we de lichten opzette, sprong de motor af. Hierna probeerden we trg te starten, maar gaf de starter enkel een klik en gingen de 4 pinkers ook niet meer. Een half uurtje later probeerden we nog is te starten en toen ging het wel Iemand een idee wat hier het probleem zou kunnen zijn? Alvast bedankt! Grtz, Vince
__________________
Mk IV 16v --> Daily Mk1 Cabrio 1.8 8v injectie Kever 1303 |
#2
|
|||
|
|||
Klinkt mij in de oren als een dynamo die het niet (goed) meer doet. En daardoor is de accu uitgeput geraakt.
|
#3
|
|||
|
|||
Opgelost?
|
#4
|
|||
|
|||
we hebben de voltage gemeten op de batterij en die is steeds 13 - 14.. We veronderstellen dus dat de dynamo wel nog goed werkt, maar de batterij slecht is (?)
mvg
__________________
Mk IV 16v --> Daily Mk1 Cabrio 1.8 8v injectie Kever 1303 |
#5
|
||||
|
||||
zit grote kans in, of een klem die niet meer goed contact geeft;
|
#6
|
|||
|
|||
ok bedankt allemaal voor de reacties, klemmen beter vastzetten en hopen dat dat het probleem was ^^
__________________
Mk IV 16v --> Daily Mk1 Cabrio 1.8 8v injectie Kever 1303 |
#7
|
||||
|
||||
Quote:
jup |