![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Datum: 21-mei-2005 Plaats, Motel van der Valk Sassenheim, net naast de A44 Verzamelen: 12:00 Aanvang: Rond 13:00 Duur: 3-4 uurtjes Eindtijd: onbepaald ![]() Doelstelling: Gezellige rondrit door de mooie bollenstreek. Via al onze mooie landweggetjes zullen wij door bos en dal rondrijden, richting de zon zee en strand! Tussendoor even ergens wat drinken, en dan echt naar het strand rijden! Als toetje een rondje over de boulevard te Noordwijk! Wie komt!!!???? |
|
||||
|
||||
![]() Als ik een rijdende luchtkoeler had gehad was ik zeker gekomen! Nu ga ik zaterdag maar weer klussen.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Jammerrr!!! je red het niet zeker??? zaterdag afmaken
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Foto's
![]() Even verzamelen na het oversteken van een druk kruispunt ![]() Passeren van 1 van de vele filmpunten ![]() Cruisen! ![]() Op naar de duinen! ![]() Even naar elkaar zwaaien bij de rotonde aan het eind van de duinen. ![]() De rotonde ![]() Korte pauze in de duinen ![]() Het zonnetje komt weer tevoorschijn ![]() De duinen worden weer verlaten ![]() ZZfilm in progress... ![]() Snowball cruising ![]() Weer door de bollenvelden (die helaas al geplukt zijn) ![]() Naar de boulevard! ![]() Mooie sliert! ![]() Bestemming bereikt! ![]() Meer Foto's |
|
||||
|
||||
![]() Vette pics AJ! Tis dat ik de uitlaat aant vervangen ben, anders had ik er graag bijgeweest!! Volgende keer zijn we er weer!!
![]()