![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zoek voor mijn gti nog een kabelboom.
Heb er nu eentje, maar die is van een cabrio gti en daarbij mis ik de mfa functie en de kabels naar de achterruitverwarming en de achterruitenwisser. Verder heb ik grote achterlichten en heeft deze kabelboom aansluitingen voor kleine achterlichten. Heb je er eentje liggen ongeknipt dan hoor ik het graag....ps de mijne is ook te koop!!! (helemaal compleet en ongeknipt) |
|
|||
|
|||
![]() Een Golf 1 GTI met kabelboom? Of zonder kabelboom?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zoek juist de kabelboom van een golf1 gti Ik heb een gti die ik aan het opbouwen ben (1980) en heb een kabelboom van een cabrio gti....ik wil een kabelboom van een gewone gti met achterruitenwisser gedeelte. Weet je iets? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() punt 1 je heb dit in het topic (auto`s te koop) geplaatst
punt 2 ik heb wel zo`n kabelboom liggen hij is compleet dus de motor boom en dachboard boom zekeringkast de hendels met mfa je mag hem hebben voor 100euro voor meer interesse en eventuele foto`s geef me maar een pm p.s. foto`s doe ik alleen via mail verzenden gr,egon |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Stuur maar eens wat foto's aub...heb je ook het gedeelte naar de achterklep erbij, dus incl. ruitenwisser enz.? Mijn mailadres is coenenfreak@yahoo.com Gr pascal |
|
||||
|
||||
![]() ik zal je morgen in de loop van de dag
de foto`s doorsturen gr,egon |