![]() |
|
||||
|
||||
![]() Set phaeton helios velgen te koop.
Hebben allemaal stoeprandschade en dienen gespoten te worden. (geen richtwerk) Met conti banden 235 35 19 1250 euro Last edited by Ruud : 06-08-2012 at 10:57. |
|
||||
|
||||
![]() Hallo Ruud,
wat dacht je van 500 voor alleen de velgen? Huibert
|
||||
|
||||
![]() Nee dankje, 2 avonden werk en ze zijn weer als nieuw.
Heb ze gisteren gedemonteerd, en schoongemaakt. Het vrouwtje is dus weer blij ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo Ruud,
punt is dat ik niet weet of 235/35 past bij mijn auto met de huidige verlaging. Rij nu met 225/35 op BBS Motorsports. Mijn idee is deze velgen los verkopen en de banden hergebruiken op de Helios. Wil je niet verkopen zonder banden of bedank je voor het bod? Huibert
|
||||
|
||||
![]() Nee verkoop niet zonder banden, zoek wel iets voor de touran terug in 17 of 18" met dikke banden.
Heb ze vandaag maar onder de t4 gezet ![]() Zal nog per velg wat foto's maken. |
|
|||
|
|||
![]() ET waarde?
Passen ze onder een Golf V ? |
|
||||
|
||||
![]() Past onder golf 5. |
|
||||
|
||||
![]() Ok, dan hou ik het voor gezien! Succes met de verkoop.
Huibert
|
|||
|
|||
![]() Intresse in Ruil met originele 17duim Gti velgen van de golf 5 wel met 2 versleten banden
|
|
||||
|
||||
![]() Nee, Geen interesse in gti velgen.
|
|
|||
|
|||
![]() Wat zijn de ET-waarden??
|
|
||||
|
||||
![]() et 45