![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
zoals de titel al zegt ben ik opzoek naar een nokkenas voor mijn gti 8v mechanische ev,Bij het kleppen stellen bleek de nokkenas aan zijn einde te zijn. Heeft er iemand een goede gebruikte nokkenas(G of een "snelle") laat mij dit dan weten want ik zit een beetje verlegen om mijn auto. Geen nieuwe maar gebruikt aanbieden, Bel me als je een hebt op 06 48173552. MVG Dennis |
|
||||
|
||||
![]() Past een jh nokkenas?
Die heb ik evt nog wel. Arno
|
||||
|
||||
![]() als die van een mech. kop is zou deze moeten passen,maar weet niet zeker of deze tammer is als de originele..
Hou het even in gedachten,ijk nog even of er nog meer mensen wat hebben. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb nog wel een as liggen
Van een DX of EV Heb je een nr wat op die van jou staat |
|
||||
|
||||
![]() Het nr zover als het nog leesbaar is is N 1b 049 2b.
|
|
|||
|
|||
![]() Heb een g nokkenas liggen
|
|
|||
|
|||
![]() Nokkenas versleten? Klepzittingen niet het geval?
|
||||
|
||||
![]() Nee echt de as tussen de oren,die waren veel te vast gedraaid waardoor die is gaan invreten,heb nu een 298er lol maar die krijg ik zo niet passend zonder andere kommen enz.Heb nu wel een andere mar dat is niet de originele maar hij rijdt wel weer.Geen snelle as maar ene die de lokale revisie had liggen.Ben bezig met een 1.9 8v te bouwen en daar bewaar ik die 298er voor denk ik.
Topic is nog open voor als iemand nog iets interessants heeft wat ie weg wil doen. |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb nog een mechanische nokkenas liggen van een 1.8 EV.
eventueel inc complete kop. mocht je intresse hebben stuur maar een PM |
|
||||
|
||||
![]() Ik zou dan toch inderdaad zo lang met de G nokkenas van de DX rijden is de snelste originele nokkenas die je kan pakken
![]() |