![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hierbij bied ik aan ,
merk : Volkswagen Type : Golf 2 hatchback Bouwjaar : 15-08-1990 APK : 13-06-2013 !! Kleur : Blauw Motor : 1300cc digifant injectie Versnellingsbak : Handgeschakeld 4 versnellingen Het volgende is aan de Golf recentelijk gedaan : Distributieriem +/- 35 dkm geleden Waterpomp Thermosthaat Bougies Rotor Verdelerkap Oliewissel incl. oliefilter Koelvloeistof vervangen ( ivm waterpomp wissel ) Luchtfilter Brandstoffilter Nieuwe uitlaat vanaf de Katalysator Remmen rondom nieuw ( Schijven , blokken , trommels , Kabels enz ) Wiellagers links + rechts achter Koppeling incl. drukgroep ( 2010 ) 4 nieuwe banden ( 2010 ) Er is zoals u kunt lezen nooit bezuinigd op onderhoud , en hierdoor is deze leuke Golf in zeer nette staat . De Golf is 01-06-2012 ter APK keuring aangeboden en heeft deze zonder problemen doorstaan . Er is geen roest te bespeuren op de bodemplaat of balken . Nu maakt de versnellingsbak een klein beetje geluid maar schakeld en rijd verder gewoon goed . Vermeldpunten bij de APK waren : Remslang rechts voor is een aandachtspunt Olielekkage is gemeld geworden ivm licht oliezweten Auto is optisch in een nette staat maar verdiend wat liefde : Scherm links voor heeft een deuk ( zit er al zolang ik de auto heb ) Er zit een kras en klein deukje op het scherm links achter Ik verkoop deze leuke golf ivm overcompleet . VRAAGPRIJS € 650,- en te bezichtigen en te rijden in Venlo . Voor verdere vragen stuurd U a.u.b. even een e-mail . ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by passatgt16vg60 : 04-06-2012 at 18:18. |
|
||||
|
||||
![]() Goedendag,
Heeft u misschien interesse in een 1.8 liter Golf 3 om te ruilen? Met vriendelijke groet Jerry |
|
|||
|
|||
![]() Hallo Jerry ,
Ik heb geen interesse om te ruilen helaas . Ik wil mijn wagenpark uitdunnen en met Ruilen schiet ik dan niet direct op ;-) Bedankt voor jou reactie . |
|
|||
|
|||
![]() Subtiele kick ,
bieden straat vrij !! |
|
|||
|
|||
![]() Mag een slotje op , is verkocht via marktplaats !
|