![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo
Mag je de remleiding die op de achteras zit vervangen voor staalomvlochten leidingen? Greettzz jp
|
||||
|
||||
![]() Het lijkt mij van wel toch, werking wordt er alleen maar beter van...
|
|
||||
|
||||
![]() ja dat.mag ik heb ze zelf ook
|
|||
|
|||
![]() Oké fijn
Maar waar kan ik deze kopen? Er zit namelijk van uit de trommel naar de as en daarna 10 cm flexibel en daarna weer koper naar voor toe Dan zou ik graag allebei willen vervangen voor de staalomvlochten leiding
|
||||
|
||||
![]() Je bedoelt de vaste leiding? Niet de slang
![]()
|
|||
|
|||
![]() Allebei
Excuses voor de slechte uitleg
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leidingen worden nooit vervangen door staalomvlochten slangen, de rubber slangen wel. Volgens mij denken de anderen ook dat het alleen om de slangen gaat. Waarom zou je vaste leidingen vervangen? Dat doe je normaal alleen als ze gecorrodeerd of beschadigd zijn
![]()
|
|||
|
|||
![]() De vast leiding op de as is geknikt helaas
Kan er wel weer een vaste op zetten maar flexibel is beter
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Waarom is een flexibele beter dan?
|
|||
|
|||
![]() Geen idee?
|
||||
|
||||
![]() Dat bedoel ik, er is niets sterker dan een vaste leiding, die werkt niet als er druk op komt. Dat doet een slang wel. Een staalomvlochten slang is weer sterker dan een rubber slang, dat wel.
Hoezo is de leiding geknikt. Als je daarom een slang wilt hebben, heb je kans dat deze ook weer defect raakt ( en sneller dan een leiding)
|
|||
|
|||
![]() Ben bezig met de ombouw naar schijven achter
En nu ben ik met mijn mouw blijven hangen aan de leiding daar door is deze geknikt Maar waar kan ik een vaste leiding bestellen/laten maken?
|
||||
|
||||
![]() Dit kan waarschijnlijk bij iedere garage, anders hebben ze slecht gereedschap beheer
Dirigent van een geföhnd 4 cil. orkest ![]() Golf MKII GTI G60 5drs Oma's Edition One 16V __________________________________________ Golf GTI 8V MKI Waiting for Restauration Volvo V70 classic 2.5T Daily |
|
||||
|
||||
![]() Ik denk zelfs dat je bij een goede automaterialenzaak een leiding op maat kunt laten maken. Neem de oude mee, dan maken ze hem gewoon na (maar dan zonder knik
![]()
|
|||
|
|||
![]() Maar om terug te komen op de staalomvlochte leiding dit vergeten?en gewoon een vaste leiding halen?
|
||||
|
||||
![]() volledig staalomvlochten kan ook, maakt niet zoveel uit, dus wat je zelf wilt
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Van waar uit leg je die dan? Vanaf het punt waar je rubber slang naar de achteras gaat tot aan de remklauw in dit geval?
|
|||
|
|||
![]() Gewoon koperen of stalen leidingen op de plek waar ze orgineel ook zitten. De rubber remslangen kun je naar voorkeur vervangen door rubber of staal omvlochten slangen. Wat jij wil
![]() |