Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Wielen en banden
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 21-05-2012, 10:16
GTImark's Avatar
GTImark GTImark is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 102
Default Welke maat op 7,5J ET25 Jetta MK2

Onder mijn jetta MK2 komen nieuwe velgen binnenkort met aan de voorkant 7J ET25 en aan de achterkant 7,5J ET25, beide 15".

Voor de voorkant ben ik er al uit, daar komen 165/50-15 bandjes om van Bridgestone.

Aan de achterkant dacht ik aan 185/45-15, maar die is er alleen van Nankang blijkbaar
Zou deze maat wel op passen de jetta?

Nu probeer ik Nankang te ontlopen en ben dus op zoek naar de juiste maat banden voor de achterkant. Moet overeenkomen met de voorkant, dus gestretched. Ik kan geen goede foto's vinden van bijv. 175/50, ook niet op tyrestretch.com. Als iemand foto's heeft en/of ervaringen en/of andere suggesties....Let me know

Het is wel zo dat het niet mijn daily is. Dus als uiteindelijk de 185/45 van nankang het beste compromis heeft, dus looks en pasvorm, dan wordt het die, maar niet voordat ik de andere opties heb overwogen
__________________
Jetta MK2
Golf MK2
Golf MK4 GTi

Last edited by GTImark : 21-05-2012 at 10:18.
Reply With Quote
  #2  
Old 21-05-2012, 15:14
ThijsvdM ThijsvdM is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 64
Default

Ik heb achter op mijn Jetta MK2, BBS RM 7.5J, de ET waarde weet ik niet precies. Ik heb hier 185/45/15 Nangkang omheen en dit is goed te doen. Kan erg laag zonder dat het aanloopt..

Ik ben naar Worthersee geweest met voor Federal en achter Nankang banden, ondanks de flinke regenbuien die we onderweg hebben gehad heb ik geen moment het idee gehad dat de grip minder werd.
Reply With Quote
  #3  
Old 21-05-2012, 15:39
GTImark's Avatar
GTImark GTImark is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 102
Default

Dank je voor je antwoord. Heb je foto's van je auto met die wielen? Misschien een closeupje erbij
__________________
Jetta MK2
Golf MK2
Golf MK4 GTi
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 23:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum