![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zeldzaam ![]() Hier staan alle polo schaalmodellen wel ongeveer op Mijn polotjes die ik al in de vitrine heb staan ![]() ![]() en op ebay.de staan der genoeg ![]() |
|
||||
|
||||
![]() dat zijn er nogal wat.ik liep op een rommelmarkt en zag dat polootje staan en dacht,dat vind je niet gauw.en dat voor een euro.ik heb ook een golf 1 gevonden met berg cup spoilers,ook voor een euro
![]() |
|
||||
|
||||
![]() die golf mk1 racers heb ik ook op de foto van mijn vitrine zie je ze nog net staan in het vak eronder die zwart/gele en zwart/blauwe
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb die zwart/blauwe gevonden.Het zijn best leuke modelletjes voor in de vitrinekast
|
|
|||
|
|||
![]() zo hij is wit van binnen. Ik zal vandaag ff plaatjes schieten. Dan de rest van de week aan de studie en volgende week beginnen met op bouwen.
|
||||
|
||||
![]() goed zo,andy
![]()
|
|||
|
|||
![]() zo ff wat plaatjes
mooi wit van binnen ![]() ![]() achteras netjes en gelikt ![]() met de wellms stabi kit en de gelikte coating ophanging ![]() ![]() ![]() van de week ff de stuurinrichting schoonmaken en in orde maken tijdelijk de assen erin en op zn wielen zetten ![]() dan rustig het torretje schoon en nieuw maken en dan erin lepelen ![]()
VW POLO 1f 1981 project ![]() VW Touran familie cross ![]() VW POLO GTI 6r 2011 WIT is nu de daily ![]() Last edited by 2sneaky bora : 25-12-2009 at 15:28. Reason: andere foto (forum liner erin) |
|
|||
|
|||
![]() .
Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 18:14. |
|
||||
|
||||
![]() goeie tip
![]() |
|
||||
|
||||
![]() netjes andy
|
|
|||
|
|||
![]() eerst ff draaiend maken met t originele blok en als ie goed loopt
dan ga ik m in de werkplaats wel op de brug verbouwen was best een pittig klusje die stabi dr staat best wat spanning op met die wellms kit thanks voor t advies is krap zeker met een spaghetti? pat een g40 spaghetti? lekker hobbbbby e
|
||||
|
||||
![]() Quote:
told you so ![]()
|
|||
|
|||
![]() .
Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 18:14. |
|
|||
|
|||
![]() @john. Ik had er nog geen één gevonden alleen voor een 1.3g40. K zal wat beter zoeken. Of heb jij nog een leuk adresje. Moet eerst weer ff sparen. Alles op z'n tijd.
|
|||
|
|||
![]() zo he he ik heb ze (thaks buuntje)
stalen bumpers nieuw mooi spul ![]() met beugels en knipperlichten nu alleen de hoekjes nog (dus wie heeft er een paar) ![]() binnenkort maar weer eens wat doen aan de karrrr
|
||||
|
||||
![]() Quote:
www.volkswagen-classic-parts.de kan ze leveren (origineel en nieuw), de prijs ben ik niet zeker van, maar als het goed is voor ong. 25,- per stuk. Dit zijn de nrs voor de voorbumper: 861807123 861807124 En achter: 861807379 A 861807380 A |
|
|||
|
|||
![]() he bas. Thanks voor die nr's k wist die site al via hier. Alleen op de site staan alleen links voor en links achter. Misschien kan ik met die nr's verder komen gr andy
Quote:
|
||||
|
||||
![]() kijk eens aan komt dat ook weer goed
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey andy, Jij bent goed bezig!